Skrevet av Emne: Ny kamerat  (Lest 317 ganger)

Utlogget JEANETT

• Spretten katt
  • Takket: 0
    • Vis profil
Ny kamerat
« på: 08 Desember 2005, 12:49:24 »
Hadde i utgangspunktet tenkt og kjøpe to kattunger samtidig, men de 8000kr jeg hadde spart rakk nokk bare til en i første omgang,dette visste jeg på forhånd ,men hadde håpet samboeren skulle sponse litt  :engel: Han mener vi skal vente til etter sommerferien. da er Romeo snart et år (i september) Hvordan blir det da med eventuelt en ny hannkattunge hvis ikke han er kastrert enda? Tenkte at det ville være best og få de samtidig så de var på samme "nivå" med hensyn til utvikling , leking o.s.v Men samboeren er fast bestemt at vi må vente litt til :cry:

Utlogget Kattemor

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 184
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
    • Kattemors Kosekrok
Ny kamerat
« Svar #1 på: 08 Desember 2005, 20:15:58 »
Tror ikke det blir noe problem. Jeg har fått inn katter her hos meg med gjevne mellomrom og det har fått veldig bra.

Men det er jo noen forberedelser som må til, synnes jeg.

Jeg passer på å har noen dager fri (dette var mens jeg jobbet), føre jeg fikk inn en ny katt. Og så lærte jeg et lite triks av den ene oppdretteren jeg kjøpte av, at jeg slulle ha litt av min parfymelukt på fingrene og og kose med den nye katten føre jeg tok den inn.
Så synnes jeg det er viktig at man ikke glemmer de andre katt/katter som er hjemme og koser like mye med dem som før. Selv om man får inn en liten søt ny pus.
Min blogg:  http://kattemorskosekrok.blogspot.com/

Bloggen er oppdatert 24.11.08

Utlogget JEANETT

• Spretten katt
  • Takket: 0
    • Vis profil
Ny kamerat
« Svar #2 på: 08 Desember 2005, 22:21:45 »
Tenker at det helst vil gå bra, men det hadde vært å kjekt for ham om de var to nå :roll: Kommer nokk ikke til å mangle på kos nei, her er både store og små ivrige"kose dyr"

Utlogget helle

• Koseklumpen
  • Takket: 5
    • Vis profil
Ny kamerat
« Svar #3 på: 23 Desember 2005, 22:33:42 »
Det er nok ikke no problem at de er ulike i alder. Det er kanskjel litt fint for den nye katten og ha en store "bror" og følge med:)

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
Ny kamerat
« Svar #4 på: 26 Desember 2005, 20:21:38 »
Enig her altså, er ca et år mellom alle mine tre, har gått superbra!  :thumbsup: