Skrevet av Emne: Gjett tre ganger!!!  (Lest 808 ganger)

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Gjett tre ganger!!!
« på: 04 Desember 2005, 23:58:02 »
Faramir kom vraltende inn i stua i sted, kliss bløt på bakbena og halen... Hvor han hadde vært? Vi trodde først at han hadde "bada" litt i catit-fontena da... Men NEIDA! Han hadde vært en tur på badet han, I DASS!!!!!!!!!  :lol:  Var vått på hele badet! Trodde han skulle være lur sikkert han da, og hoppe opp på dolokket og opp på skittentøykorgen igjen, for der er det sååå gøy og ligge... Men han glemte å sjekke om lokket var nede!  :åhhhh:  :lol:  Så da ble det badings en gang til på han, i badekaret da, denne gangen...  :roll:  For et klønete troll!  :engel:  Jaja.. kanskje det var et hint om at han ville bade? Han laga ikke en eneste lyd heller, når han evt datt nedi, og ikke et knyst når jeg vasker han eller fhøner han heller! Raringen! Skulle til og med teste vanntemperaturen for meg når jeg tok fotbad her en dag også.. er ikke lenge før han stå i dusjen sammens med meg nå tenker jeg!   :zplease:  Er dette vanlig med rasen Birma eller???  :fnis:

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
    • Vis profil
Gjett tre ganger!!!
« Svar #1 på: 05 Desember 2005, 00:08:24 »
:lol: :lol: :lol:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget anita

• Kattunge
  • **
  • Takket: 0
    • Vis profil
    • maxis hjemmeside
Gjett tre ganger!!!
« Svar #2 på: 05 Desember 2005, 07:17:33 »
Har også Birma og han liker også og bade. Hadde en blandingskatt som var med meg i dusjen. Hun elsket vann, bare ikke når det var såpe i det. Da gjemte hun seg mellom bena mine.

Kismet

• Gjest
Gjett tre ganger!!!
« Svar #3 på: 05 Desember 2005, 07:44:55 »
:lol:  Jeg syns jeg ser han!

Utlogget swimzy

• slave for 3 katter og 1 hund
  • Skravlepus 3
  • Takket: 135
  • RIP Miley, Frøya,Diesel, Carmen, Snoopy og Rampus!! <3
    • Vis profil
    • No McKenzies Sacred Birman oppdrett
Gjett tre ganger!!!
« Svar #4 på: 05 Desember 2005, 11:57:50 »
hehe.....ja, de kattene, de kattene...hehe :lol:

NO*McKenzies- lite oppdrett av Hellig Birma.
Vi fikk vårt første kull 1.mai.2014!!
Hjemmesiden vår: http://www.bricksite.com/mckenzie/velkommen

Utlogget Kattemor

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 184
    • Vis profil
    • Kattemors Kosekrok
Gjett tre ganger!!!
« Svar #5 på: 06 Desember 2005, 10:41:08 »
Litt gøy å høre da...

Jeg hadde en huskatt da jeg hvar liten som vi døpte til Nusse, hun/han ble hetenes Nussen etter hvert, pga at han hadde ikke hele utstyret i orden.
Men det jeg skulle frem til var at Nussen badet med meg neste hver dag i badekarret. Og passet ikke mamma på å vakske opp mens han var ute, ja så tok han seg et bad der også. Den katten var helt tullette etter vann. Har aldrig hørt elle sett noe lignende.
Min blogg:  http://kattemorskosekrok.blogspot.com/

Bloggen er oppdatert 24.11.08