Skrevet av Emne: Er så oppgitt nå!!  (Lest 296 ganger)

Carina

• Gjest
Er så oppgitt nå!!
« på: 03 Desember 2005, 14:21:26 »
først så har lille pusegutten min hadd mage problemer i en og en halv uke nå, mye løs avvføring, som har måttes kurert med ormekur og bendelormku, skifta for osv for at han skulle bli bra.
I går til morran oppdaget jeg at øynene til Baghera var så rare, det var en slags hvit hinne som var i øyekrokene, noe som så kjempe ekkelt ut stakkars. reiste ned til dyrlegen med han, og og begge dyrlegene som var der hadde aldri sett slikt før, det var rett og slett ikke sikker på hva det var. hjelp tenkte jeg,dette kunne ikke være noe positivt, dyrlegen spurte om jeg hadde tenkt å kastrere han å det hadde jeg, så da foreslo han at det var lurt å gjøre nå for da fikk de sett nøyere på  øynene når han sov.Hun ene dyrlegen som var der ringte til en øyeprofessor i budapest!! å han trudde det var en øyesykdom inne i øyet (vet ikke helt hva han mente) men som gjorde at det blei hinne på øynene til lille pusen..Dakar lille nå må han få øyedråper i ti dagerframmover i håp om at dette kan hjelpe.. snufs. Men så tøff en liten gutt da, kastrert, øremerket, tatt blodprøve, ormekur, antibiotika vaksine, narkose og øyedråper-- hoff så mye på en gang ikke morro.. men til mandag skal vi ned på sjekk å sende bilder av øynene hans til han i Budapest, får håpe det går bra med lille vennen, men det er ikke noe gøy når slikt skjer og værtfall ikke når man ikke vet hva det er. :hæh:

Utlogget Mira

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 87
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Er så oppgitt nå!!
« Svar #1 på: 03 Desember 2005, 16:44:13 »
Det går nok bra vøttø :hilse:
Får se om jeg kommer bort og hilser på pasienten etterpå :wink3:

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
Er så oppgitt nå!!
« Svar #2 på: 03 Desember 2005, 17:24:19 »
Stakkars liten!:leiseg:  Men det var bra de kunne gjøre noe med det selv om de ikke visste selv hva det var da! Lykke til med pasienten! :thumbsup:

Kismet

• Gjest
Er så oppgitt nå!!
« Svar #3 på: 03 Desember 2005, 18:57:15 »
Huffda, ikke gøy med øyeproblemer, håper alt går fint med pusen din !

Utlogget swimzy

• slave for 3 katter og 1 hund
  • Skravlepus 3
  • Takket: 135
  • RIP Miley, Frøya,Diesel, Carmen, Snoopy og Rampus!! <3
    • Vis profil
    • No McKenzies Sacred Birman oppdrett
Er så oppgitt nå!!
« Svar #4 på: 04 Desember 2005, 16:59:10 »
stakkars pusen....håper alt går bra med han!!!  :leiseg:

NO*McKenzies- lite oppdrett av Hellig Birma.
Vi fikk vårt første kull 1.mai.2014!!
Hjemmesiden vår: http://www.bricksite.com/mckenzie/velkommen

Carina

• Gjest
Er så oppgitt nå!!
« Svar #5 på: 04 Desember 2005, 19:02:15 »
takk skal dere ha. ja håper alt går bra.. Han er ikke bli på meg nå etter at jeg har måtte gi han de øyedråpene, springer å gjømmer seg så fort han ser meg :cry: men nå skal vi på sjekk hod dyrlegen i morra kveld å ta bilder av øynene å sende til en annen dyrlege. får håpe det kommer noe bra ut av det. Godt å vite at det er folk her som bryr seg, er en trøst det å få snakket ut om ting..