Skrevet av Emne: Rennende øyner  (Lest 801 ganger)

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Rennende øyner
« på: 26 November 2005, 00:16:49 »
Ozzy har hatt en del rennende øyner i det siste, jeg har avventa med å gjort noe pga at det har vært (og fremdeles er  :mad: ) kald i været, for å se om det var derfor det rant. Det gjør jo det med mennesker... Men ingenting har bedra seg, så nå er det dyrlegetime next. Han trenger sikkert bare en salve. Synes å huske han har vært borti det før...
Og da får han vaksine i samme slengen. Chip er ikke det sikkert jeg tar på han nå, selv om jeg har veldig lyst til det. Han er jo den som er ute... Men vi får se hva lommeboken sier... Noen som har en anelse om hva det koster med chip ca?
Det blir sikkert en helsikes tur det her, i og med at jeg ikke har bur til han (skal kjøpe det), og at han er LIVREDD for å kjøre bil. Så jeg får vel bare ta på meg en jakke jeg ikke er redd for, og heller håpe på at han ikke driter på meg... :roll:  (han har ikke gjort det før altså...) Får nok trent bicepsene mine på onsdag ja!!  :kneboy:

Utlogget Hildepilde

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 7
  • Vokt dem for en krenket katts vrede...
    • Vis profil
Rennende øyner
« Svar #1 på: 27 November 2005, 13:37:13 »
Ha på deg regnfrakk under jakka  :lol:
Jeg chippa ikke mine,to øremerking.Dreit i hele "skjønnheten" skulle jeg til å si.Her i byen har ikke folk snøring på sånt,så da var det sikkrest å ha noe synlig :)

Lykke til på biltur :)
Hildepilde,Leo,Lille My,Benjamin og Barac.

Utlogget Stella

• Koseklumpen
  • Takket: 7
    • Vis profil
Rennende øyner
« Svar #2 på: 27 November 2005, 21:51:15 »
Jeg får altså veldig vondt av katten. Hvis han er så redd for bilkjøring, må du ha ham i et sikkert bur, for hans egen skyld. Et bur med et tæppe over beroliger katten mye mer enn at være "fri" i bilen.

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
Rennende øyner
« Svar #3 på: 27 November 2005, 21:58:33 »
Bur har jeg ikke, så da får jeg bare gjøre det beste utav det og holde han godt fast, og tett inntil meg og godsnakke med han hele veien..
Han har aldri vært i et bur heller, så det spørs nå hordan han hadde reagert på det. Med hysteri regner jeg med..
Jeg skal kjøpe bur, kan hende jeg gjør det i morgen når jeg skal til byen.