Skrevet av Emne: Uvenner?  (Lest 505 ganger)

Utlogget brite

• Koseklumpen
  • Takket: 16
    • Vis profil
    • http://www.home.no/engelskbulldog
Uvenner?
« på: 25 November 2005, 13:24:49 »
jeg har nå for over en uke siden fått en liten kattepus i hus=) Problemet er at den andre katten min biter den i nakken..kattungen knurrer og preser barehan ser den andre katten...Hvordan skal jeg få de to til å bli venner...er det normalt at den andre katten min biter kattungen? Kattungen har ingen problemer med hunden min...de kan ligge sammen på sofaen, og kose...men ser han katter blir han lynings....
-Britisk korthår og Bulldog-
   En gang brite- Alltid brite!

Utlogget Bytigern

• Koseklumpen
  • Takket: 3
    • Vis profil
Uvenner?
« Svar #1 på: 25 November 2005, 15:49:17 »
Tror dette er helt ufarlig, bare en liten markering av hvem som er sjefen. Det å holde et nakkegrep gjorde min eldste katt også ganske hyppig når den nye kattungen kom i hus, men han bet aldri veldig hardt. De er gode venner nå!

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Uvenner?
« Svar #2 på: 25 November 2005, 23:37:29 »
La storekatten få tid på seg, så går nok alt seg til tilslutt. Bare ikke la han være hardfør med lillemann, jeg sørga for at min store og min lille aldri var sammen alene! Og la han vise hvem som er sjefen. Blir lillemann for ivrig, så kan du ta han bort så han slipper å bli skadet, og slik den store får fred og ro! Og ikke glem å gi storekatten like mye kos som før! Kanskje mere... :roll: Rart me de kattene, blir sjalu!!! :lol: