Skrevet av Emne: Rar oppførsel  (Lest 204 ganger)

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Rar oppførsel
« på: 09 November 2005, 18:02:48 »
Hva er det Faramir vil? Han bruker å ligge i sandkassen sin, og koser der, akkurat som at han savner en seng.. Og da må nå matmor vaske han vettu!
Også hadde han tisset på to plasser i natt, en dam med kassa (den var rein) og en atmed matskåla/drikkefontena! er det bare en engangs hendelse eller? Kan det være at han synes at kassa er for lita? For han synes det er kjempekjekt å gå i store doen til shakira! :flau:

Attack`s

• Gjest
Rar oppførsel
« Svar #1 på: 09 November 2005, 23:39:23 »
Hvor har du doen hen?
Den bør ikke bør stå på en skjermet plass,vekk fra mat og sovested,og ikke et sted hvor det går masse mennesker forbi.
Jeg har mine i kjelleren.
Pga kattunge i hus nå,så har jeg en på kjøkkenet også,men denne er med tak over,så kattene går i fred uten at dem føler seg beskuet...

Ellers kan det være den vil ha en anne type do ja

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Rar oppførsel
« Svar #2 på: 10 November 2005, 20:43:23 »
Den står på kjøkkenet, borte fra mat og drikke..Har aldri hatt problem med å ha kassen der før, men dette er som sagt en engangshendelse, det med tissingen. Han og Shakira har nå ligget inne på gangen sammen i natt, og delt do, og det gikk kjempe bra. Tror jeg tar bort lilledoen og lar han gå på do der heretter jeg, han vil jo gå på do der uansett.