Skrevet av Emne: Har dere kattene inne eller ute?  (Lest 4666 ganger)

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
  • Forumslave katt
  • Takket: 75
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Har dere kattene inne eller ute?
« Svar #40 på: 26 Oktober 2005, 23:49:15 »
eg bur i eit hus midt i parken og sjølv om det er ein veg i nærheita der det er mykje trafikk så får pusabeistet går ut slik han vil, han har katteluke. det er ofte eg tek meg ein tur for å sjå kva han held på med og eg finn han alltid i parken og ikkje ved vegen.

det som eg er redd for er narkisser, parken her fungerer nesten som eit fristed. 800m lengre opp får ein narkis kjøpt alt som han måtte ønske seg og det er millioner med sprøyter og sprøytespisser under buskane og overalt. (det veit eg fordi eg hadde somarjobb i parkvesenet, så det var faktisk eg som måtte plukke disse sprøyter, heller: vifte sprøytane saman og spade dei i ein sekk- kvar veke same prosedyre).
så det eg er redd for er at han trakker i sprøytespissane. veit ikkje om menneskesjukdom som hepatitis eller HIV smitter på katt, men det er ein ubehagelig tanke likevel.

no virker det som om eg må flytte frå denne fantastiske plassen. Og det viste seg veldig vanskeleg å finne ein plass der pusabeistet kan gå inn og ut slik han vil, med lite trafikk i område og likevel rimeleg sentralt for meg og universitetet. er litt oppgitt. trur ikkje han ville klart å bli innekatt.

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
« Svar #41 på: 27 Oktober 2005, 00:05:25 »
Selv om det beste for katten ofte er å være ute, er det veldig få her i Norge som har bra nok forhold for at katten skal være trygg mot særlig trafikk. Vi har kattene inne her vi bor nå pga at mange katter er blitt påkjørt her, men når vi flytter skal de få lov til å gå ut.

Der vi flytter er det omtrent bare unge foreldre med små unger, og de aller fleste av dem har dyr selv :thumbsup: nesten 2 km til hovedveien også.

Føler at kattene er rimelig trygge der, er skog de kan leke i også :thumbsup:

Så lenge katten blir aktivisert inne, og det blir luftet godt i huset / leiligheten tror jeg ikke katter har vondt av å være inne.
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Kismet

• Gjest
« Svar #42 på: 27 Oktober 2005, 16:49:18 »
Min går ut og inn via et vindu (dvs har gjort til nå), men han holdes inne på natta og når jeg ikke er hjemme.