Skrevet av Emne: Når pusen tar seg en lengre spasertur....  (Lest 532 ganger)

Kismet

• Gjest
Når pusen tar seg en lengre spasertur....
« på: 24 Oktober 2005, 19:07:18 »
Hva gjør dere da ?
Pusene mine var ute i skogen i helga og storkoste seg, og nå tenkte jeg de skulle få ta seg en liten løperunde før mørket kom...

Vel, kattungen er inne, men skogkatten er vekk.
Jeg har vært i skogen to ganger og ropt på han, rista på posen med mat osv, men han er ikke der.

Nå har mørket kommet, og katten er ikke kjent i terrenget her.

Spørsmålet er egentlig: Hva gjør de av dere som bare "lufter" kattene deres, men har dem inne om natta ?
Det er såpass kaldt at jeg kan ikke ha vinduet oppe i natt, slik at han kan spasere inn når han måtte føle for det, og jeg må på jobb i mårra, har ikke katteluke og så videre.

Det er selvfølgelig godt mulig han bare er på en liten rekognoseringsrunde i nabolaget, men til en annen gang kunne det jo vært greit å visst hva andre gjør.

Kismet

• Gjest
« Svar #1 på: 24 Oktober 2005, 20:05:18 »
Kattungen fant skogkatten, så de kom løpende inn her likevel, men jeg tar gjerne imot tips likevel.

Utlogget Lenea

• Koseklumpen
  • Takket: 1
    • Vis profil
    • http://megamiaows.atspace.com
« Svar #2 på: 24 Oktober 2005, 21:31:42 »
Det har hendt noen sjeldene ganger at min Birmakastrat ikke har kommet inn igjen på kvelden..
På morgenen sitter han alltid på trappen og venter da! Liksom ikke så mye en kan gjør når ikke pus vil inn igjen på kvelden... :?:
(N)Mega Miaow's Devon Rex- bøller med krøller!!

Kismet

• Gjest
« Svar #3 på: 25 Oktober 2005, 17:54:19 »
Nei, ikke så mye annet enn å vente og sove på sofaen med vinduet oppe.....I tilfelle han skulle dukke opp......På vinteren fungerer ikke det så bra....

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
« Svar #4 på: 25 Oktober 2005, 23:21:45 »
Har du en veranda eller terasse så kan du jo lage til en kasse med et teppe inni, og en matskål som står der om kan skulle finne på å klatre opp dit. Det gjør jeg med hann katten. Men så har han da blitt for feit til å kunne klatre opp da...  :åhhhh: