Vil tro at katter tåler rå mat :hæh: De spiser jo både fugl og mus i naturen som ikke er fryst ned på forhånd eller stekt..
Kan noen forklare meg forskjellen i såfall ?:hilse:
eg for min del meiner at rå mus og fugl og sjuk rotte er meir belasta av mikroorganismer som bakerier enn rått kjøttdeig me kjøper i butikken. det er ganske så strenge hygienekrav ifrå næringsmiddeltilsynet, menneskene skal jo ikkje bli sjuke av maten.
eg har ikkje vore bekymra da eg ga rått kjøttdeig til pus, uten å fryse det ned og tine det opp igjen.
(frysing tek eigentleg ikkje knekken på dei farlege bakteriane. då må ein opp i temperatur, koke eller steike. bakteriane vert vel berre fryst ned og så tint opp igjen og blir livlege igjen. det meiner eg å hugse etter foredlingsfaget på jordbruksskulen)
kokken som reagerte på tanken: kan vel tenkje meg at han har sett korleis kjøtet av og til handteres på forskjellige spisesteder. det skjer jo faktisk ofte at det ikkje er slik det skal vera og ganske ofte vert spisesteder stengt pga dette. men eg har no framleis tro på maten ein kjøper innsveisa i matbutikk...