Skrevet av Emne: Klubb eller ikke?  (Lest 662 ganger)

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Klubb eller ikke?
« på: 17 Oktober 2005, 15:04:16 »
Nå sitter jeg og tenker så det knaaaker...er det egentlig vits i for meg å melde meg inn i en klubb nå før jul? det blir jo ikke stilt ut med meg før i neste år, og nå er det jo snart bare to måneder til året er omme!! :shock:  (faktisk!) Så er det vits i å melde meg inn i en klubb og betale full pris for to måneder?
Hva synes dere?

Og så en ting til.. dere som har rasekatter og hus katter i tillegg, har dere meldt inn de også?

Utlogget Alice

• Koseklumpen
  • Takket: 3
    • Vis profil
    • Min lille krok...
Klubb eller ikke?
« Svar #1 på: 17 Oktober 2005, 15:16:14 »
Vær obs på at de fleste katteklubber ikke følger kalenderen når det gjelder medlemskap. Jeg er f.eks. medlem i Katteklubben Midt-Norge, som har medlemsår fra 1. oktober - 30. september, mens min samboer er medlem i Sunnmørskatten som har medlemsår fra 1. april-31. mars (eller i de tider i allefall)
Ta derfor kontakt med klubben du ønsker å melde deg inn i og hør når de starter på nytt medlemsår.

Når det gjelder huskatter, så er det du som melder deg inn i klubben, og hvilke katter  du har er ikke så nøye. Om du mener registrering av huskattene i NRR sitt huskattregister, er det jo en billig sak (50kr tror jeg). Men skal du ikke stille ut katten er det vel egntlig ikke nødvendig?

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
    • Vis profil
Klubb eller ikke?
« Svar #2 på: 17 Oktober 2005, 15:20:08 »
Nei det er vel ikke nødvendig da, kanskje.. tror ikke jeg vil stille ut huskattene.. de er ikke vandt med å reise fra hjemmet, og da blir det vel bare styr utav det tenker jeg. Men jeg tror jeg skal ta å ringe lederen i sunnmørskatten (gunn liavåg tror jeg hun heter), så får jeg jo svar på det jeg lurer på! :) Takk for svar!  :neie:

Utlogget Marit

• Limt fast til stolen katt
  • Takket: 227
    • Vis profil
    • (N) Sunnaneng's
Klubb eller ikke?
« Svar #3 på: 17 Oktober 2005, 15:35:26 »
I min klubb, Haurak, følger vi kalenderåret og innmelding etter 1.juli er 1/2 medlemsavgift. Innmelding etter 1.oktober er gratis ut året.
Mvh Marit

"Until one has loved an animal,
a part of one's soul remains unawakened."
Anatole France

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
    • Vis profil
Klubb eller ikke?
« Svar #4 på: 17 Oktober 2005, 16:10:47 »
Slik tviler jeg på det er her på sunnmøre.. du vet nå sunnmøringer og penger... :lol:

Utlogget Alice

• Koseklumpen
  • Takket: 3
    • Vis profil
    • Min lille krok...
Klubb eller ikke?
« Svar #5 på: 17 Oktober 2005, 17:20:56 »
Som sagt tideligere har Sunnmørskatten medlemsår fra april til april. (vet ikke nøyaktig dato).
Melder du deg inn nå betaler du max halv pris. De er veldig på jakt etter flere medlemmer, så det kan hende du får bedre tilbud også. Ikke vet jeg.
 Gunn er en grei dame, så det er bare å ringe  :thumbsup: