Skrevet av Emne: Pus er borte  (Lest 891 ganger)

Fairy

• Gjest
Pus er borte
« på: 16 Oktober 2005, 17:29:37 »
Nå har Pus vært borte i et døgn og det er kanskje ikke så mye, men det er veldig ulikt ham. Han pleier aldri å gå lenger enn at han kommer når jeg roper på han. Og hvis han har beveget seg ned mot hovedveien i mørket, er han nesten garantert påkjørt. Han er ikke redd for biler i det hele tatt, og legger seg gjerne midt i veien for å stelle pelsen eller bare for å ta en pust i bakken. Hvor lenge bør jeg vente før jeg henger ut etterlysninger? Han har jo bare vært borte i et døgn, det er vel kanskje vanlig at de tar seg en lengre tur innimellom? Har ikke lyst til å virke hysterisk heller, men jeg er bare så redd for pusen min. Den andre katta reagerer hun også. Går rundt og snuser etter Pus og klarer ikke å slappe av...

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Pus er borte
« Svar #1 på: 16 Oktober 2005, 17:39:23 »
Ta og let godt etter pusen din du, og spør gjerne naboer om de har sett ham. Skjønner godt du er redd når han ikke pleier å være vekke over lengre tid, Heng opp lapper i butikker og lyktestolper :thumbsup:

Håper du finner ham snart :leiseg:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
Pus er borte
« Svar #2 på: 16 Oktober 2005, 20:43:41 »
Enig med Liten her!  :leiseg:

Utlogget Hildepilde

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 7
  • Vokt dem for en krenket katts vrede...
    • Vis profil
Pus er borte
« Svar #3 på: 17 Oktober 2005, 11:33:41 »
Du kjenner katten din..Bruker han ikke være borte,så let med en gang..Husker selv hvor fælt det var uff..Men lille my kom tilbake etter tre FÆLE venteuker! :shock:

Håper du finner han,rop som bare det!

Krysser fingre!!! :leiseg:
Hildepilde,Leo,Lille My,Benjamin og Barac.

Fairy

• Gjest
Pus er borte
« Svar #4 på: 17 Oktober 2005, 16:28:33 »
Nå kom nettopp naboen på døra med Pus :thumbsup: . Han hadde visst rota seg inn i fjøset deres, og han er veldig redd for kuer så han turde vel ikke gå forbi alle kuene for å komme seg ut igjen. Huff, nå er jeg letta. Men Hildepilde, det høres fælt ut å gå og vente i hele 3 uker! Er jammen glad jeg slapp det.

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
    • Vis profil
Pus er borte
« Svar #5 på: 17 Oktober 2005, 16:40:20 »
Nå ble jeg glad du :LOVE: Deilig at pusen er hjemme igjen!
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget Cat_Walk

• Koseklumpen
  • Takket: 10
    • Vis profil
Pus er borte
« Svar #6 på: 17 Oktober 2005, 16:47:26 »
... så fint at pusen din er hjemme igjen. tenker du pustet tungt ut og var lettet d du så koseklompen bak døra..  :roll:
Om det ikke hadde vært dyr her i verden, hadde ikke kjærlighet vært til.

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
Pus er borte
« Svar #7 på: 23 Oktober 2005, 12:50:34 »
Huff da, ikke så lett å rote seg inn blandt alle kyrne...  :lol: Bra han fikk hjelp til å komme seg hjem. ;)