Skrevet av Emne: Royal Canin  (Lest 586 ganger)

Kismet

• Gjest
Royal Canin
« på: 15 Oktober 2005, 18:23:27 »
Jeg har hørt et par negative ting om Royal Canin fòret:

Jeg hører at Royal Canin inneholder ukjente ingredienser, og derfor ikke bør brukes
Jeg hører at det er i sterkeste laget for katten.

Nå er det vel få ting det er så delte meninger om som hvilket fòr som er bra og mindre bra til kattene, (og alt i alt kommer vel dette mye an på hva hver enkelt katt passer best), men jeg spør likevel:

Er det grunnlag for å være skeptisk til Royal Canin ?

Jeg fòrer begge kattene mine med Royal Canin og de liker det veldig godt.

Linda

• Gjest
Royal Canin
« Svar #1 på: 15 Oktober 2005, 19:04:09 »
Jeg bruker Royal Canin til alle mine katter, og selv huskatten som har en kjempefølsom mage tåler dette foret helt fint. Så min mening er at det ikke er grunnlag for å være skeptisk, og jeg tror også at eventuelle negative rykter om Royal Canin sannsynligvis er satt ut av konkurrerende merker.

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Royal Canin
« Svar #2 på: 15 Oktober 2005, 19:07:15 »
Mine katter får også Royal Canin og tåler dette kjempebra, tror alle negative rykter om populære merker er veldig overdrevet, Ikke uten grunn de og de merkene er populære, kattene vet hva de liker, tror de har en evne til å skille mellom god og dårlig mat også :thumbsup: ( virker sånn med kattene her hjemme iallefall )
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget Stella

• Koseklumpen
  • Takket: 7
    • Vis profil
Royal Canin
« Svar #3 på: 15 Oktober 2005, 20:16:31 »
Et for-mærke med en "vet" serie må vel være et bra for  :thumbsup:

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
Royal Canin
« Svar #4 på: 15 Oktober 2005, 21:54:01 »
Jeg bruker også RC til mine tre, og synes det er helt supert. Brukte whiskas og Friskies før, og da røytte kattene mine veldig, og gikk på do oftere (tror jeg da.. :idea: )

Jeg hører bare positive ting om RC og tror ikke du skal bytte for med mindre det blir påvist noe feil med foret, eller at kattene dine ikke toler det!  :thumbsup:

Utlogget Hope

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 105
    • Vis profil
Royal Canin
« Svar #5 på: 15 Oktober 2005, 21:59:29 »
Jeg bruker det og er superfornøyd. :)

Utlogget gunlaug

• Fin pus
  • Takket: 1
    • Vis profil
Royal Canin
« Svar #6 på: 23 November 2005, 14:07:08 »
Har gått over til RC for noen uker siden og Smokey er kjempe fornøyd. :zmile:
Han var matlei tidligere virket det som, så fikk vi en liten pose med RC. Vi så forskjell med en gang. Så nå koser han seg med maten.
:hilse:
Gunlaug

Utlogget Tamlin

• Limt fast til stolen katt
  • Takket: 101
    • Vis profil
Royal Canin
« Svar #7 på: 23 November 2005, 20:49:12 »
Jeg bruker også RC til mine, har gjort det i flere år å aldri hatt problemer. Så jeg har ikke noen tro på det.

Utlogget csoki

• Koseklumpen
  • Takket: 6
    • Vis profil
    • http://www.freewebs.com/megibp
Royal Canin
« Svar #8 på: 23 November 2005, 20:57:50 »
Jeg har selv brukt RC i flere år, og skal snart gå over til det igjen. Jeg har vært veldig fornøyd! Men det jeg har hørt (faktisk fra læreren min i nutrition), er at RC ikke er verdt prisen i forhold til andre "dyre" fôr. Om det stemmer eller ikke vet jeg ikke, men jeg er som sagt fornøyd... Hver sin smak, går jeg ut fra?

Fairy

• Gjest
Royal Canin
« Svar #9 på: 27 November 2005, 15:15:20 »
Jeg også er veldig fornøyd med RC, gir det til begge kattene. Storepus, som er Ragdoll, har en pels som er veldig følsom for god/dårlig kattemat. Etter at jeg begynte med RC, har pelsen blitt virkelig fin, myk og blank og han røyter også mindre. Så jeg kommer til å fortsette mel RC. :thumbsup:

Utlogget Lillian

• Koseklumpen
  • Takket: 0
    • Vis profil
    • (N) Blåmann's
Royal Canin
« Svar #10 på: 27 November 2005, 16:25:32 »
Etter at mine katter fikk følsom mage har jeg bare brukt RC.  Så lenge kattene liker det kommer jeg til å fortsette med det foret :)