Skrevet av Emne: lage klorestativ sjølv  (Lest 949 ganger)

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
  • Forumslave katt
  • Takket: 75
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
lage klorestativ sjølv
« på: 08 Oktober 2005, 14:40:25 »
Hei alle saman!
no har eg nesten blitt ferdig med katteluke-bygginga, noko som trengte litt meir fantasi og innsats enn eg tenkte.
no har eg kome fram til eit nytt prosjekt, skal bygge klorestativ sjølv. har sett mykje på forskjellige internet sider, blant anna den her                http://www.katz.as/ .
og no har eg nokre spørsmål til dere som allereie har klorestativ heime, kjøpt eller byggd sjølv:

1) på mange klorestativ er det stiger som går loddrett opp. kan katter eigentleg bruke slike stiger eller er det mest for pynt?

2) alle klorestativ eg har sett har noko pels-liknande material opp på. er det fordi katter skal like å ligge der eller fordi dei skal klore på det? er det ikkje litt ubehagelig for katter om dette materialet er lagd av plast fordi i lag med kattepelsen kjem det til å vera statisk elektrisiet?

3) skal lage sove-hule (veit ikkje om det er det rette  ordet, katte-kasse kanskje??). nokon som veit kor stor den bør vera? katten min er jo framleis liten, så eg kan ikkje berre måle han...

kjempe kjekt om dere kjem med kreative ideer eller tipps om laginga!
heike

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
  • Forumslave katt
    • Vis profil
lage klorestativ sjølv
« Svar #1 på: 08 Oktober 2005, 15:25:37 »

Utlogget Kattemor

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 184
    • Vis profil
    • Kattemors Kosekrok
lage klorestativ sjølv
« Svar #2 på: 08 Oktober 2005, 21:44:02 »
Sitat fra: Kater&ich
åhhh....vil ha eit slikt stativ.....

http://www.kratzbaum-city.de/Produkte/Details_unserer_Kratzb%E4ume.html

*draumer*

Jeg også....har bestil et av sønnen nå, han går på trearbeide på vidregående
Min blogg:  http://kattemorskosekrok.blogspot.com/

Bloggen er oppdatert 24.11.08

Utlogget Stella

• Koseklumpen
  • Takket: 7
    • Vis profil
Re: lage klorestativ sjølv
« Svar #3 på: 09 Oktober 2005, 13:32:32 »

1) på mange klorestativ er det stiger som går loddrett opp. kan katter eigentleg bruke slike stiger eller er det mest for pynt?

Det er ikke kun til pynt, det er for at stativet skal være stabilt. Ikke bra hvis det "crasher" eller vælter :shock:

2) alle klorestativ eg har sett har noko pels-liknande material opp på. er det fordi katter skal like å ligge der eller fordi dei skal klore på det? er det ikkje litt ubehagelig for katter om dette materialet er lagd av plast fordi i lag med kattepelsen kjem det til å vera statisk elektrisiet?

Plys kalder man det på dansk, det er for at katten skal ligge godt og varmt. Det er ikke til at klore i, stolperne, med sisal reb er til at klore i. Plastik synes jeg er en veldig dårlig ide, alt for glat, katten vil sikkert falde ned.

3) skal lage sove-hule (veit ikkje om det er det rette  ordet, katte-kasse kanskje??). nokon som veit kor stor den bør vera? katten min er jo framleis liten, så eg kan ikkje berre måle han...

Du kunne ta ud og se i en butikk hvor de sælger sånne og se hvor store de er.

Det er vigtigt at du har stolper som katten kan strække sig fuldt op af og klore i, brug gerne reb som på denne: http://www.kratzbaum-city.de/images/Detail_Fuss_1.jpg

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
  • Forumslave katt
    • Vis profil
Re: lage klorestativ sjølv
« Svar #4 på: 10 Oktober 2005, 15:08:09 »

Plys kalder man det på dansk, det er for at katten skal ligge godt og varmt. Det er ikke til at klore i, stolperne, med sisal reb er til at klore i. Plastik synes jeg er en veldig dårlig ide, alt for glat, katten vil sikkert falde ned.

ja, det er plusj eg meiner. det vert ofte framstillt av polyester eller andre material som også vert brukte til å lage menneske-klær. du har sikkert lagd  merke til korleis håret ditt oppfører seg når du har ein plast-genser på. eller at du faktisk kan få støtt når du går på teppe som er lagd av plast også kjem bort til eit anna menneske eller metall. det er da eg meiner med statisk elektrisitet.

Det er vigtigt at du har stolper som katten kan strække sig fuldt op af og klore i, brug gerne reb som på denne: http://www.kratzbaum-city.de/images/Detail_Fuss_1.jpg[/quote]

ja, den er fin!! åh, eg har så lyst å lage eit slikt stativ til pusen min. meininga er jo å lage noko som er både praktisk og tilrettelagd for katten sine behov og fint å sjå på i tillegg. skulle ønske eg hadde verksted eller sløydsal til disposisjon...
eller slik som kattemor: ein gut som går på trefag!
heike