Når jeg solgte leiligheten min mente megleren at det bare var en fordel å ha katter i huset, at de gjorde huset med hjemlig og koselig. Hvis folk er allergisk for katter merker de at det bor en katt der uansett om du tar den vekk eller ikke. Jeg hadde to katter, og de rusla som de ville rundt i huset på alle visningene vi hadde. Passa på at doen var ren da...
Leiligheten ble solgt også :thumbsup:
Sissel
Ja, nettopp det jeg mener også.. Allergikere vil vel merke om det har vært/er katt der, og kan da kanskje ikke kjøpe uansett.. En liten katt er jo tross allt ett familiemedlem.. Jeg skjønner at folk kanskje ikke liker at kattunger hopper oppover beina på dem, men det går da an og ha henne inne på ett rom? Får høre med datteren min om hun kan passe henne litt... Sitte på sengen og kose med henne.. hehe...(datteren er 15 år da, og ikke ett lite barn.) :love:
Vi får nå se..
Bør jeg informere om pusen min som er begravet i hagen også?
Har laget ett pent blomsterbed over da, med noen Erica og små lecakuler, og store steiner rundt og masse jord...
vet liksom ikke hvor lang tid den prossessen tar jeg.. Kan jo ikke grave og ordne i jorden før til sommeren igjen allikevel... uff er i tvil jeg...