Skrevet av Emne: utilfreds katt  (Lest 883 ganger)

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
  • Forumslave katt
  • Takket: 75
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
utilfreds katt
« på: 29 September 2005, 12:49:16 »
Hei igjen!
Det handler framleis om pusen min. Siste vekene virker han veldig utilfreds. Han mjauer fordi han vil ut. så er han ute i 2 minutt, så mjauer han fordi han vil inn. rart med det er at vindauget er åpent, han KAN ut og inn slik han vil. Han går rund og virker som om han ikkje heilt veit kva han skal gjera av seg,
Katten får veldig mykje leik fordi eg bur i bofellesskap og mange leiker med han. Han får kos dersom han vil. Han har maten ståandes fram, slik at han kan ete tørrfor kor tid det måtte passe han. Han kan ut og inn nesten kor tid som helst (når eg endelig blir ferdig med katteluken så kan han det på onkle, no er vindauget open nesten heile tida sjølv om det blir kaldt her inne)

Eg veit overhodet ikkje kva som mangler han. Han har alt han treng og litt til. Han mjauer og mjauer. Eg trur ikkje han er sjuk, berre veldig u-underholdt. Men så mykje leik som den katten der får får troleg ingen andre katt. han klarer ikkje i det heile tatt å underholde seg sjølv. Han var ikkje sånn før og det er derfor eg lurer på kva som er grunnen til dette?

Har dere erfaring med utilfredse katter? Eller er det berre han som er sånn? Går det over? Han er jo fjortis no, fjortiser er jo aldri tilfreds med livet...

føler meg litt hjelpeslaus og byrjar reagere på det, er litt lei av at han er sånn.
heike

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
  • Forumslave katt
    • Vis profil
utilfreds katt
« Svar #1 på: 29 September 2005, 13:06:05 »
Kan det ha noko med det nye tørrforet å gjera? Trur det begynnte sånn omkring den tida han fekk den nye dyre dyrlegematen.  http://www.katteprat.no/forum/viewtopic.php?t=1348

men uansett om det skulle vera grunnen til han sin utilfredsheit så har ikkje eg råd å kaste heile 2,5kg sekken. han får venne seg til foret, iom det er bedre for han enn butikkmat. når sekken er spist opp kan eg godt prøve andre kvalitetsmerker, men for den gongen får han ete det som kjem i skåla.

uff. er oppgitt.
heike

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
    • Vis profil
utilfreds katt
« Svar #2 på: 29 September 2005, 13:52:42 »
Våre katter liker ikke den maten du gir ham nå :hilse: Royal Canin, Eukanuba, og Hills ( ikke diettmaten! ) går ned på høykant hos oss. De liker best smak av lam, kanin og kylling. De liker ikke mat med smak av fisk :flau:

Katter er vel sånn som oss, noe liker de, andre ting liker de ikke.
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Linda

• Gjest
utilfreds katt
« Svar #3 på: 29 September 2005, 14:46:56 »
Hvor gammel er han? Kanskje han begynner å bli kjønnsmoden?

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
  • Forumslave katt
    • Vis profil
utilfreds katt
« Svar #4 på: 29 September 2005, 14:50:23 »
nei, han er vel rund omkring 4 månader no. det er vanskeleg å sei fordi han vart jo funne i parken som bitteliten og han er framleis liten for sin alder, sa dyrlegen.

han skal kastreres om 4 vekar. eg trur ikkje han er kjønnsmoden endå.
heike

Utlogget Bytigern

• Koseklumpen
  • Takket: 3
    • Vis profil
utilfreds katt
« Svar #5 på: 30 September 2005, 10:54:32 »
Selv om det er tidlig, kan det jo være at det allerede nå er hormonene som begyner å rive litt i kroppen. Hannkatten min hadde skikkelig "tenåringsnykker", gikk og småmjauet litt misfornøyd for seg selv en tid. Men det ble bedre med selskap av katt nr 2, og ikke minst kasterering.

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
  • Forumslave katt
    • Vis profil
utilfreds katt
« Svar #6 på: 30 September 2005, 12:23:32 »
ja, eg er sikker på at han hadde likt ein leikekamerat. men det går berre ikkje. det trur eg ikkje eg har råd til. han som eg har skal kastreres og øremerkes om 4 vekar, da ryk det ut ein 1000lapp. vaksine er 650 kroner kvart år. Og kvem veit kva for uventade hendelser ellers krev dyrlege. som sagt må eg passe kronane litt. eg trur det er bedre å ha 1 katt og ha den skikkeleg enn å ha 2 katter som ein ikkje kan ta vare på.

matproblemet her i huset: Pusen har ikkje noko problem med maten så lenge det kjem ut av hånda mi. han nekter å ete maten i frå skåla, men med ein gong han får same maten ut frå hånda mi, rett ved siden av skåla, så et han med stor glede. ????. trur han er heilt avhengig av oppmerksomheit.

mitt strategi er no å ignorere han når han er uutholdelig misfornøyd og håpe på at det vert bedre etter han er kastrert.
Takk for svarene!
heike

Utlogget Bytigern

• Koseklumpen
  • Takket: 3
    • Vis profil
utilfreds katt
« Svar #7 på: 30 September 2005, 12:36:48 »
Sitat fra: Kater&ich
eg trur det er bedre å ha 1 katt og ha den skikkeleg enn å ha 2 katter som ein ikkje kan ta vare på.
heike

Ja det har du helt rett i. Det du eventuelt kan vurdere, på sikt, er jo å ta til deg en voksen omplasseringskatt som allerede er ferdig kastrert og øremerket. Så sparer du jo de kronene, samtidig som du gjør en god gjerning. Ellers vet jeg at det er mange som lager seg en liten "kattekonto", som man setter inn noen kroner på i måneden. Da bygger man seg opp et lite fond så man har noe å ta av hvis det skulle bli høye veterinærregninger en periode.

Ellers så roer han seg sikkert ned etter han blir kastrert. Lykke til!