Nå kokte jeg sei filet og ris, skal jeg gi henne KUN det? hvor lenge? tenkte å ringe dyrlegen i morgen. Skal jeg gi henne ormekur? Hun fikk ikke da hun ble syk, for dyrlegen mente hun ikke trengte det.. Men skal jeg gjøre det likevel? De to voksne kattene fikk noe som heter banminth den 20 sept, men den hjelper visst ikke mot bendelormen.. Dyrlegen mente hun ikke har bendel orm, men skalder det å prøve?
Hva er Giardia forresten?
Jeg vet ikke om hun er skikkelig dårlig i magen, eller om det bare er jeg som overreagerer litt. Men når jeg tar opp bæsjen med spaden, og litt av den henger utenfor, så detter den fra hverandre liksom, slik at jeg ser inni, der er det bløtt. Faramir har helt vanlig konsistens.
Jeg ringer hvertfall dyrlegen og hører hva han sier, om jeg skal på time eller ikke. Blir bare litt travelt å kjøre 4 mil med henne i bil, hun HATER å kjøre bil, jeg har ikke bur, og da må jeg sitte og holde henne hele veien... hun blir stiv som en pinne og hyler/syter. Så jeg tar imot gode råd som jeg kan gjøre i mellomtiden, med stor takk... :syk: Jeg kommer til å reise til dyrlegen så snart jeg får time. Stakkars lille musa mi... vet jo selv hvor ekkelt og vondt det er å ha diare. Men hun syter ikke da.. hun er veldig rastløs eneste. Men det kan være for at hun savner Ozzy også, for han er ute nesten heeele tiden nå. Og så synes hun det er så kjekt å stå ute med meg når jeg røyker, for da får hun spise gress!! :roll: :åhhhh: