Skrevet av Emne: Kattekomiker  (Lest 579 ganger)

NinaH

• Gjest
Kattekomiker
« på: 24 September 2005, 18:21:59 »
Katten min Shakira har misforstått litt... Hun har mange leker hjemme som blir oversett.. Maten hun spiser skal KUN være det BILLIGSTE som finnes (supert for min lommebok  :thumbsup:  )

Hun er kjempeflink til å jakte, men jeg begynner å bli GAL av alle musene og rottene hun tar med hjem!! De LEVER fortsatt når jeg finner de i stua mi... Akkurat nå leker Shakira i hagen min med en liten museunge som dirrer av skrekk og frykt, mens Shakira dasker litt og KOSER :shock: med den!!

De hun tar med seg døde hjem gidder hun ikke å spise... de ligger midt på gulvet til jeg fjerner dem...  :åhhhh:

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Kattekomiker
« Svar #1 på: 24 September 2005, 22:52:51 »
hihihi.. høres ut som ei lita spesiell ei det der! Mi si hokatte heter også shakira! :thumbsup:  Flott navn det!! At de dasker og liksom koser med byttet er nok vanlig, det gjør Ozzy også.. sliter ut musa til den ikke orker mere.. og så spiser han den. De leker med de.. :cry: stakkarane, men men, sånn er det nå bare. Naturens gang.. Men at hun tar dem med inn er vel for å vise deg hvor stolt hun er av fangsten sin, og dele med deg. Så skryte av henne må du gjøre! Hadde ikke hun tatt dem, så hadde du kanskje hatt dem i kjelleren din???

NinaH

• Gjest
Kattekomiker
« Svar #2 på: 24 September 2005, 23:44:11 »
Har heldigvis ikke kjeller!

De levende hun tar med hjem har hun først fanget, så bærer hun dem hjem... det er et stykke unna.  :shock:

Jeg skryter av henne! Somregel.. :idea:  Har mistet lysten til å skryte av henne når det skjer HVER dag.. :åhhhh: Så jeg har nok noen lykkelige naboer et stykke unna som ikke har mus/rotte problemer lenger  :lol:

Navnet Shakira er det mannen min som bestemte! Og det er kjempefint! :thumbsup:  Men gubben hadde glemt navnet på den forrige katten min, hun forsvant et år før vi fikk Shakira og kom hjem igjen 2 uker etter at vi fikk Shakira. Hun het Shira :åhhhh:  Så da ble det en periode med Shira og Shakira  :lol:  før Shira dro videre igjen...  :roll: Siden har jeg ikke sett gojenta mi Shira....  :leiseg:

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Kattekomiker
« Svar #3 på: 24 September 2005, 23:48:40 »
Mi si heter shakira fordi hun vrikker slik på rompa si...:) slik som sangeren shakira gjør.. hihi :lol: