Oi oi,som jeg kjenner meg igjen. :leiseg:
Carawelle var en god føderske på begge kullene,men begge gangene slet hun med melkeproduksjonen.
Det stod jo jubel i taket om de i det miste kunne legge på seg 10 gram i døgnet.
Jeg måtte jo på jobb,men jeg flasket delvis opp noen av kattungene mine.De fikk på morgene,og noen måltider når jeg kom hjem fra jobb,fram til det var sengetid for meg.(la meg ganske sent)
Selv mener jeg det var de ekstra måltidene som gav dem piffen til å kjempe seg med.
Særlig lille Appletini.Han var bitte bitte liten.(I dag veier han nesten 5 kg!)
Det er kjempetrist når sånt skjer,men kan de ta imot den lille ekstra hjelpen og de lever opp,da er det jo supert.
Jeg har 3 ulike drikke flasker i hus.En kjøpt hos dyrlege,sprøyter og RC flaske.
De sverget til dyrlege flasken den gang.Og noen av de store i kullet stod utålmodig å trippet på å få restene til Appletini. :lol:
Sist torsdag fikk jeg min beste gave på lenge.
En datter av en siameser oppdretter hadde funnet 3 morløse huspuser som ikke var en dag gamle en gang.Mamman var borte vekk.
De måtte gnis varme igjen,da de var blå på munn og lepper og is is kalde.
De lever og vokser,og begynner så smått å få opp øyene nå.
Så Lenea,du vi to kan støtte hverandre i flaske matingen om du trenger det.
Jeg begynner så smått å se lyst på det nå,de er sterke små viljer.
For å gi krefter til den lille,gi druesukkervann eller GEM pulver.Da får den lille litt ekstra energi.
Angående melken,så gi pusen så mye den vil ha.Jeg følger kun bruksanvisningen etter mendge vann og melk,ellers drikker dem masse.Den ene her nå legger på seg mellom 22-28g i døgnet. (de siste dagene)
Du har heldigvis kattemamman til å vaske og stimulere dem,jeg er flittet rumpetørker :lol:
Her er et bilde av Appletini da han var rundt 3 uker,han så ut som han var mye mindre:

Så et bilde av en av Kvinesdalspusene:

Så du ser jeg kjemper i vei,og jeg tror din lille kommer til å klare seg.Man er bare nødt til å være positiv.