Skrevet av Emne: Mennesker altså :(  (Lest 469 ganger)

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Mennesker altså :(
« på: 21 September 2005, 09:14:35 »
Fikk vite i går at moren til Labben er avlivd kun pga at de har hund også, og derfor ikke vil ha katt lenger  :mad: Hadde jeg visst det før ville jeg tatt henne med hjem til oss  :love:

Skjønner ikke at folk kan avlive helt friske voksne katter jeg  :hæh: Når man er lei av dyret så avliver man det???  :mad:

( min mistanke er..stygt å si det da...men...avliving er billigere enn sterilisering  :roll:  )
De var lei av å få kattunger på kattunger hele tiden. Husker de klagte da vi hentet Labben. Og ja...jeg nevnte selvsagt at de burde sterilsere pusen sin  :thumbsup:

:rip: Mammaen til Labben  :leiseg:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget Kattemor

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 184
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
    • Kattemors Kosekrok
« Svar #1 på: 21 September 2005, 10:37:51 »
( min mistanke er..stygt å si det da...men...avliving er billigere enn sterilisering  )
De var lei av å få kattunger på kattunger hele tiden. Husker de klagte da vi hentet Labben. Og ja...jeg nevnte selvsagt at de burde sterilsere pusen sin

Det er min mistanke også liten. Stakkars labben som har mistet mamman sin. Gi han en stor kos fra meg :bigarmhug:
Min blogg:  http://kattemorskosekrok.blogspot.com/

Bloggen er oppdatert 24.11.08

Utlogget Bytigern

• Koseklumpen
  • Takket: 3
    • Vis profil
« Svar #2 på: 21 September 2005, 10:43:32 »
Det er rart med det - familien til kattene blir jo på en måte litt "familie" for oss også. Selv har jeg tenkt mye på kullsøsknene til kattene mine - de vi ikke tok med oss. Lurt på om de fikk gode hjem, eller bare ble avlivet... Husker særlig en av brødrene til eldstekatten vår, som selv hoppet inn i transportburet når vi kom. Men da hadde vi allerede bestemt oss for hvilken vi ville ha på forhånd (og angrer absolutt ikke på det!) - men har tenkt at vi burde kanskje ha tatt med begge...