Takk for tipsene! Jeg har nå siden sist gitt den utvannet melk, med eggeplomme og honning i og det var nammm (hilsen pus)
Eggeplomme ble det slutt på idag men jeg fortviler ikke fordi en snill, snill sjel som driver så smått med oppdret har sendt meg kattemorsmelkerstatning i posten slik at jeg har til jeg kommer meg på butikksen selv. Håper det kommer i kassen snart!!
Og, jeg nevnte kanskje at det var to katter min mor fant så var det bare den svart/hvite tilbake? Vel, jeg fant den andre røde så nå er de to. Og det er jeg kjempeglad for for da har de alltid hverandre å male til, kose på og sove på (og leke med etterhvert)
Den røde vasket poten sin idag så det går fremover!
De får mat ca hver tredje time, eller egentlig når de ber om det og det er sånn rundt det. Jeg tror de kan være rundt fire uker, er iallefall det som detter inn i hodet på meg hele tiden.
*sukk* de er så nydelige!!! :love: :love:
Det virker ikke som de er kalde. Jeg har et 'pels'teppe de får låne og ligger de inni der og sover da er håndkleet de ligger på dyvåte. Men jeg lar de ligge i stuen om natten for soverommet mitt er isboks! Jeg fyrer i ovnen også for å holde det nonlunde her, er et gammelt hus så. Åh jeg merker hvor jeg har savnet å ha katt....! (Men gu hvor mye arbeid, hihi)
Michelle