Skrevet av Emne: Vennesla Dyreklinikk  (Lest 1483 ganger)

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Vennesla Dyreklinikk
« på: 06 September 2005, 14:09:17 »
Ringte nettopp og bestilte time til kattene, kjempekoselig dame i telefonen  :thumbsup:  Sprte om pris og da sa de 485,- for vaksine og helsesjekk ( håååper jeg skjønte rett når jeg tror det er for begge kattene hehehe )

Labben skal kastreres neste måned  :zjoy:  ( da blir det forhåpntligvis slutt på all bitingen på stakkars Garfield som sliter med et svært sår i nakken etter Labben har vært der )

Forteller mer etter at jeg har vært der!
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
Vennesla Dyreklinikk
« Svar #1 på: 14 September 2005, 12:45:10 »
Nå har vi vært hos veterinæren :thumbsup: Det gikk kjempebra, Labben koste seg i bilen, fikk har bånd på seg istedenfor bur ( friskies buret er ikke å anbefale for viltre krabater hehe..så bare et hode som stakk opp fra glidelåsen hele tiden )

Betalte 485,- for 2 katter for vaksinering og grundig helsesjekk, pluss kjøpte 5 kg Hills mat og tannpasta og så fikk jeg stort førstehjelpsskrin gratis :thumbsup:

Tilsammen kom regningen på 866,- for dette, ikke ille :hilse:

Kjempehyggelig veterinær som tok seg god tid sammen med pusene, litt ventetid var der, men vi kom jo for sent selv så kan ikke si noe på det.
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
Vennesla Dyreklinikk
« Svar #2 på: 17 September 2005, 11:52:27 »
Sitat fra: liten
Nå har vi vært hos veterinæren :thumbsup: Det gikk kjempebra, Labben koste seg i bilen, fikk har bånd på seg istedenfor bur ( friskies buret er ikke å anbefale for viltre krabater hehe..så bare et hode som stakk opp fra glidelåsen hele tiden )

Betalte 485,- for 2 katter for vaksinering og grundig helsesjekk, pluss kjøpte 5 kg Hills mat og tannpasta og så fikk jeg stort førstehjelpsskrin gratis :thumbsup:

Tilsammen kom regningen på 866,- for dette, ikke ille :hilse:

Kjempehyggelig veterinær som tok seg god tid sammen med pusene, litt ventetid var der, men vi kom jo for sent selv så kan ikke si noe på det.

Det var jo billig.  :thumbsup:  Vi var på helsesjekk med vaksinering av to av våre katter i går og kjøpte med 5 kg tørrfôr. Regninga kom seg på 1016 kr. Mente egentlig at det var en grei pris  og med at det blir biligere når man tar med flere samtidig, men i forhold til din dyrlege så var det jo dyrt. Men men, jeg er veldig fornøyd med veterinæren så da må jeg vel bare finne meg i at de er litt dyre...

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
Vennesla Dyreklinikk
« Svar #3 på: 17 September 2005, 12:04:51 »
Tror Vennesla er noe for seg selv. de andre veterinærene jeg har hatt har tatt mye mer enn dette i honorar.
Mulig det har noe med husleie også å gøre, Vennesla er jo ikke så veldig sentralt i forhold til Kristiansand f.eks.
Vi skal kastrere Labben om en måned pluss at han skal bli øremerket og skal ta sin andre vaksine da.

Spent på prisen da ja...

( Fortalte ene veterinæren der om opplevelsen med politiet forresten, det at de ikke bryr seg om katter som er funnet påkjørt osv.. han ble temmlig sinna da :mad: Detter er jo en av grunnene til at jeg vegrer meg for å ha chipp på Labben. jeg vet at hvis han forsvinner så er muligheten for å få ham tilbake større ved øremerking enn med å chippe ham. )

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
Vennesla Dyreklinikk
« Svar #4 på: 13 Oktober 2005, 12:39:33 »
Ennå mer fornøyd med Vennesla :hilse:

Betalte 690,- for kastrering, øremerking og vaksnine. Fikk også påminnelse om timen på mobil dagen før vi skulle være der :thumbsup:

Skikkelig hyggelige folk der :thumbsup: Spurte om prisen på sterilesering på hunkatt, hun trodde det var ca 990,- nå i kmanjetiden og 1080 ellers..her blir alt inkludert..ikke andre utgifter som kommer i tillegg som på andre klinikker jeg har vært på!
10/10 poeng går herved til Vennesla Dyreklinikk!