Dere er så gooooo!!!
AHH!
Husarrest med masse mat ja.Blubba må få den herlige kroppen sin igjen :lol:
Hun ser ut som en kattunge.
I går så small de raketter neddi byen her,den dundra alvårlig høyt helt til oss!
Da sto jeg ute og tenkte..TENK om hun kunne kommet nå..Men nei..uff..Så jeg gikk inn og satt meg igjen.Da gubben og ungene hadde kommet tilbake,og ungene var lagt.Så sa gubben at My sto på vinduet..Jeg heiv meg opp fra pc`en og løp ut.OG DER KOM HUN.
Jeg sto vindfanget og stortutet.Mannen kom og holdt rundt meg og var helt paff av reaksjonen..Er du så glad sa han?JAAAAAAAHHH!!!!
Så løp jeg rundt og grein og matet omhverandre..

Ikke så veldig langt unna har vi søppelplassen.Et godt stykke for en liten katt da.
Men der har de asså flere rotter enn her sant.. :åhhhh:
Så hun hadde asså fortsatt oppdraget sitt der tenker jeg.
Noe må hun ha spist,eller hadde hun jo dødd siden 15 august.
Så om det blir noe neste gang..Så skal vi rett ned på dynga og lete og henge opp lapper.
Gubben var jo der å så vettu.Men det holder jo ikke med en gang ..
Flere katter fra vårt strøk er visst meldt savnet i avisa.Ei vet jeg var påkjørt en sort og kvit en ikke langt unna dynga..For jeg holdt pusten da jeg fikk den infoen.. :shock:
Men det er mest kattunger som er borte.Folk vet jo ikke at de må holdes inne en stund.Så det er en naturlig årsak..
JEG ER GLAD!!!
LILLE STRIMLA MI HAR FÅTT KUL PÅ MAGEN ALLEREDE!
Her går det på gourmet og våtfor med hills,og valpemelk nå..Hun skal nok komme til seg selv i husarrest uka!! :thumbsup: