Skrevet av Emne: Den store kastreringsdagen  (Lest 240 ganger)

Utlogget Wazabees

• Fin pus
  • Takket: 1
    • Vis profil
    • http://www.wazabees.no
Den store kastreringsdagen
« på: 01 September 2005, 20:04:18 »
I dag var jeg på dyreklinikken for å kastrere Boomer og broren Brick. Skjønner ikke hvorfor, men jeg var litt uvel i forkant. Boomer er jo baby'en min og vil ikke at han skal ha det vondt.

Nå når alt er over synes han så veeeldig synd på seg selv. Ganske sliten tror jeg. Bedøvelsen er så godt som ute av systemet, og han har fått i seg mat og vann. Kommer med et par små mjau av og til og vil ha kos. Og når han kommer i fanget så maler han masse, men både mjau og malelyder er anderledes.

Tenke seg til for en bursdagsgave (6 måneder i dag)!! :D

Utlogget Mira

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 87
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
« Svar #1 på: 01 September 2005, 20:20:47 »
Stakkar liten :roll: Får få litt ekstra oppmerksomhet i dag,da...
Dyrlegen min sa til meg, her om dagen at jeg burde vente med å kastrere hannkatten min til han var 8 måneder... Var ikke det veldig lenge?! Ville helst fått det gjort så fort som mulig,jeg :?:

Utlogget Wazabees

• Fin pus
  • Takket: 1
    • Vis profil
    • http://www.wazabees.no
« Svar #2 på: 01 September 2005, 20:22:46 »
Mange veterinærer som har ulik mening. Vet om en undersøkelse som faktisk anbefaler å kastrere i 3 måneders alder, så lenge begge kulene (!) er på plass.

Utlogget Mira

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 87
    • Vis profil
« Svar #3 på: 01 September 2005, 20:24:28 »
Oy :shock: Det var temmelig tidlig!!!!

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
« Svar #4 på: 01 September 2005, 22:55:08 »
stakkars pøs, ozzy var også veldig sår og rar i stemmen, var ikke seg selv. Men stemmen og oppførselen blir nok den samme igjen.. bare det at han holder seg litt mer hjemme.. Kan jo tenke deg selv hvordan du selv er når du er syk/har operert? Er ikke helt seg selv da.. ikke jeg vertfall! hehe.. masse kos og nammis på pusene  :thumbsup:  :syk: