Nå har ikke jeg lest svarene.Men min mors katt pisset alltid på to plasser inne i huset hennes.for å hjelpe henne dro jeg hjem der,vasket der katten tisset selv.Jeg brukte alt fra klorin til sterk bad-spray(ungå for all del salmiakk!!!!).
Etter et var gullende rent,så tok jeg to små skåler med mat i.Satte en på vær plass der hun brukte å tisse.Hun har ikke tisset der mer!!Enda dette har hun gjort i alle de år.Sterilisert for mange år siden er hun å.De vil nemlig ikke tisse der maten står..Samme som vi ikke tisser på kjøkkenet
Når katten din tisser i sengen din,har jeg samma rådet.Pass på at det ikke er NOE tiss på madrassen..Sett en liten matskål der..Prøv det! :thumbsup: (må da ligge rolig,eller flytt deg for en stund da heeehe)
En annen ting,om de er null som hjelper.Får henne en legesjekk.Og om det ikke er noe å finne.Hva med å holde et rent toalett på et lite rom,sammen med katten.så kan hun oppholde seg der om natta.På dagtid,må du desverre passe på om hun "lurer" på noe..Og gå til hennes toalett med henne..
Satser på at det første hjelper best..Siden ingenting funka på min mors katt..
Lykke til! :thumbsup: