Hvorfor må så mange mennesker ringe meg og si, vi har noen kattunger som vi må bli kvitt, kan du ta dem ellers må vi avlive dem :mad: . I dag ringte det på tlf. igjen og jeg fikk dette spørsmålet igjen. Denne gangen var det min sønn som ringte fra en annen venn. Min sønn på 16 år har samme problem som meg og mannen. Vi kan ikke si NEI...Men i dag var jeg tøff og ba om å få snakke med eier av kattungene. Ba han om å gå å kasterere katten og at han kunne ringe dyrebeskyttelsen. Jeg fikk til svar at det hadde han ikke råd med. Hvor jeg så spurte om han trodde jeg hadde råd til en katt til???Ja, det hadde vi, for vi hadde jo 5 fra før av og en til kunne vell ikke gjøre så mye. Da spurt jeg om han var villig til å betale meg 500 kr i mnd så skal jeg ta en katt fra deg...Tror du dette menneske fikk langt tryne?.Han bare sa, humf og la på røret. Nå sitter jeg med dårlig samvittighet og lurer på om jeg skal hente en kattunge eller om jeg skal ringe til dyrebeskyttelsen og få de til å komme. Jeg synnes ikke vi har plass å tilby en kattunge til, for det er ikke økonomien det står på. Men jeg synnes at det er viktig at katten her oss meg har det bra og da snakker jeg om at vi skal ha plass til en katt til, for kjrlighet skal den få. Katttene her får riktig nok løpe fritt omkring i hele huset, dvs i den delen av huset som vi bor i. Vi deler huset med min manns foreldre, og de kan jeg jo ikke kaste ut bare for at vi skal få oss en katt til. Selv om det er vi som eier huset. Hva mener dere? Bør jeg ringe dyrebeskyttelsen??? Nå er jeg så i tvil, og jeg orker ikke å ringe til eier en gang til.Men jeg hvet hvor han bor...