Hadde villa tatt henne med til dyrlegen, bare for å være sikker på at det ikke var noe som plaget henne.. eller prøvd å hatt henne inn på en gang som er sprayet med litt feliway, for å roe henne ned, skal jo ikke være normalt for en katt å herje villt rundt seg og klatre i gardiner. Har mine aldri gjort! Hvilken rase er det? Koser du mye med henne?
Mi si ho katte er også litt tulen, springer som en gal rundt og bak sofaene og sladder på golvbelegget. Hopper og spinner.. men det er bare hennes måte å vise seg fram på.. hun øser seg selv opp, og så hjelper vi til litt også. Det er hennes måte å leke på, at vi liksom skal ta henne, og hun springer som en GAL! Det er ikke rent sjeldent vi ligger i sofaen og skratter av henne! Klovnen Shakira! Hun er innekatt.
Så det kan jo hende at din sin katt også prøver å vise seg litt fram, hva skjer om du later som at du skal ta henne? Eller når du løfter henne opp? Kanskje den demonstrerer for noe... :roll: ikke godt å vite med de dyra!
Men jeg tror ikke det er noe alvorlig som feiler henne, kanskje hun bare har behov for å få utløpt litt lagret energi! Hjelp henne, leik med henne til hun blir sliten! Det gjør jeg av og til, og da er hun rolig leeeenge!