Skrevet av Emne: Får pus sove i din seng?  (Lest 6186 ganger)

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Får pus sove i din seng?
« på: 24 April 2005, 12:20:06 »
Selv har de alltid fått lov til det, men etter at jeg fikk samboer så fikk de ikke sove der når vi skulle legge oss  :cry:  de ble jo helt febrilske i begynnelsen stakkars, og skrapte på døren..

Nå er de vant til det så det går bra  :love:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Martha Elise

• Gjest
Får pus sove i din seng?
« Svar #1 på: 24 April 2005, 12:45:07 »
Mille sover i senga vår hver natt, og det har hun gjort siden vi fikk henne.  Jeg blir ofte vekt kl.04 av at hun gravser på dyna, da vil hun ligge under dyna, det er egentlig bare koselig synes jeg.
Men tror det kan bli litt trangt nå når vi skal få en kattunge til..  :thumbsup:  men det skal nok gå.
Synes det er så kosli å våkne opp med en kosete pus på dyna, det har ikke vært noe problem med herjing om natta heller, for hun har lært seg til at når vi legger oss så skal hun og sove, og det har gått fint :thumbsup:

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
Får pus sove i din seng?
« Svar #2 på: 24 April 2005, 12:47:01 »
Jeg synes også det er herlig..savner den koselige malelyden.....men jeg koser med dem på sofaen nå da, ligger der med katten under ermen og hviler litt...deilig :love:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

Utlogget Katie

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 8
    • Vis profil
Får pus sove i din seng?
« Svar #3 på: 24 April 2005, 12:47:29 »
Paris får nok sove i vår seng også. Et godt påskudd av og til, hvis dere skjønner hva jeg mener. :mrgreen:

Utlogget Hildepilde

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 7
  • Vokt dem for en krenket katts vrede...
    • Vis profil
Får pus sove i din seng?
« Svar #4 på: 24 April 2005, 14:42:05 »
Nei da blir jeg brukt som klorestativ.Og de spøler i trynet mitt når jeg vil sove..AKK.. :mad:

:lol:
Hildepilde,Leo,Lille My,Benjamin og Barac.

Utlogget Ryvita

• Fin pus
  • Takket: 19
    • Vis profil
Får pus sove i din seng?
« Svar #5 på: 24 April 2005, 17:26:44 »
Ja de får lov å sove i senga vår hvis de vil. Som regel er det bare en om gangen som har lyst til det, heldigvis! Ellers hadde det blitt litt trangt. De sover gjerne i senga vår om dagen da, når senga er redd opp. Da kan de finne på å legge seg der samtidig alle 4.
\\\"En nasjons storhet og dens moralske framskritt kan måles etter hvordan den behandler sine dyr.\\\" Mahatma Gandhi

Utlogget cyberkit

• Fin pus
  • Takket: 0
    • Vis profil
    • http://www.norsk-museklubb.com
Får pus sove i din seng?
« Svar #6 på: 24 April 2005, 18:50:07 »
katten vår sover på kjøkkenet om natten, for vi har jo babyen inne på vårt soverom, og selv om Ayla vet ho ikke får lov til å være i baby-sengen så tør jeg ikke ta sjangsen...

men når babyen blir større,så sier jeg ikke neitakk til å sove med Ayla i senga.
savner å våkne opp på morraen av en pusekatt som poter i hodebunnen og maaaaaleeeer  :roll:

men ho får sove i senga vår på dagtid :cool:
Ayla

Utlogget stressless

• Koseklumpen
  • Takket: 1
    • Vis profil
Får pus sove i din seng?
« Svar #7 på: 24 April 2005, 20:16:32 »
Missy er ute om natten hun :katt4:

Men hun ligger i sengen vår eller Emma sin på dagen :sove:

Lucky

• Gjest
Får pus sove i din seng?
« Svar #8 på: 29 April 2005, 00:49:59 »
Sitat fra: stressless

Hvordan tørr du det? Hehe, Lucky får absolutt ikke lov til å være ute om natten, kanskje bare jeg som er rar da men, innbiller meg at det er så mye værre om natten  :flau:

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
Får pus sove i din seng?
« Svar #9 på: 29 April 2005, 09:36:13 »
Tror Stressless bor ganske landlig iforhold til mange av oss andre :roll: Liker ikke når katter er ute på nettene uansett jeg da, men skjønner jo at katten hennes har lyst til det :thumbsup:

Utlogget Hildepilde

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 7
  • Vokt dem for en krenket katts vrede...
    • Vis profil
Får pus sove i din seng?
« Svar #10 på: 29 April 2005, 14:35:28 »
Sitat fra: Lucky
Sitat fra: stressless

Hvordan tørr du det? Hehe, Lucky får absolutt ikke lov til å være ute om natten, kanskje bare jeg som er rar da men, innbiller meg at det er så mye værre om natten  :flau:

Nei det er det ikke,bare mørkt  :thumbsup:
Hildepilde,Leo,Lille My,Benjamin og Barac.

Lucky

• Gjest
Får pus sove i din seng?
« Svar #11 på: 29 April 2005, 16:42:50 »
Jaja sikkert bare jeg som er livredd for pusen min hehe, liker og ha henne inntil meg om natten jeg  :love:  

Kjæresten til matmor har tatt bilde av oss når vi sover  :cool:  

Her ligger jeg på sengen og vasker meg

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
Får pus sove i din seng?
« Svar #12 på: 29 April 2005, 16:48:58 »
Jeg er også redd pusene mine, de er inne når det er mørkt, men vi har også hatt katter som ikke kommer inn før sent på natt, sånn i 03:00 tiden f. eks :roll: er mye opp til katten om den er ute på nettene, hos oss fikk den egentlig ikke være ute på nattestid, men den lurte seg til det ved å være ute på dagtid og ikke komme hjem før på natten, mange timer ute altså...slipper aldri katter ut når det er mørkt.

Utlogget stressless

• Koseklumpen
  • Takket: 1
    • Vis profil
Får pus sove i din seng?
« Svar #13 på: 29 April 2005, 19:35:05 »
Bor ganske landlig.....men sammtidig nær en vei :hæh:

Føler det faktisk tryggere når hun er ute om natten....da er trafikken minimal.....
Så vil hun jo ut...og hennes behov er viktigere enn mine :love:
Tror forresten ikke hun er mørkeredd...hehe.... :zbleh:

lalaloo

• Gjest
Får pus sove i din seng?
« Svar #14 på: 10 Mai 2005, 16:09:26 »
Hei!
Jeg har en kjæreste som helgependler... derfor får Larsen sove i sengen vår. Synes det er sååå koselig når han ligger å maler meg i øret!! Trivelig å våkne med en morgenfrisk pusegutt også!
Tror nok kjæresten min skulle ønske at Larsen sov et annet sted - blir jo en del hår i senga.. men siden det er primært jeg som vasker og ordner med hjemmet har han ikke laget noe "big deal" ut av d :thumbsup:

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
Får pus sove i din seng?
« Svar #15 på: 10 Mai 2005, 23:29:46 »
Koselig med pus som maler ja, blir liksom så avslappet da...misunner deg jeg :cry: Får ikke ha pus i sengen når vi skal sove jeg :flau:

Utlogget Zita

• Mamma
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 109
    • Vis profil
Får pus sove i din seng?
« Svar #16 på: 11 Mai 2005, 14:36:01 »
Zita har eget glass med vann på nattbordet ,og etter hun har drukket,så legge hun seg ved siden av hodeputa mi,ei stund,til hun finner ut at hun skal legge seg i kurven sin. Der ligger hun til det er på tide å vekke en av oss.

Når min kjære drar på jobb,legger hun seg neders i senga slik at hun får luften fra døra som står på gløtt på seg. Der kan hun ligge lenge å sløve.

Irmelind

• Gjest
Får pus sove i din seng?
« Svar #17 på: 14 Mai 2005, 21:46:27 »
Pusen sover i sengen min hver natt...
I begynnelsen var det ganske trangt, jeg trenger å snu litt på meg!!! Men nå har hun lært seg å ligge bak i sengen etter litt kos.
Fordelene med at hun ligger i sengen min er at hun ikke kommer å krafser på døren min når hun vil ut i 4-5 tiden...
Det er jo veldig kos også da!

Utlogget swimzy

• slave for 3 katter og 1 hund
  • Skravlepus 3
  • Takket: 135
  • RIP Miley, Frøya,Diesel, Carmen, Snoopy og Rampus!! <3
    • Vis profil
    • No McKenzies Sacred Birman oppdrett
Får pus sove i din seng?
« Svar #18 på: 17 Mai 2005, 14:17:22 »
jeg har lille Carmen i senga om natta jeg, men hun er fryktlig urolig så kan nok hende hun ender med å sove inne på badet sammen med nusse og frøya... Men nå er carmen så lita enda, så hun får nok sove i senga mi en stund til!!:-) Nusse og frøya går det ikke ann å ha i senga om natta for de er helt umulige..men jeg savner virkelig å ha frøya i senge for hun hadde en skikkeli koserituale som var når vi la oss og når jeg voknet, men hun ble rett å slett helt umulig å ha i senga om natta, kloret meg og holdt meg våken hele natta....trenger å sove litt vi matmorer også....hehe;-)

NO*McKenzies- lite oppdrett av Hellig Birma.
Vi fikk vårt første kull 1.mai.2014!!
Hjemmesiden vår: http://www.bricksite.com/mckenzie/velkommen

Utlogget Lilith

• Forumslave katt
  • Takket: 55
    • Vis profil
Får pus sove i din seng?
« Svar #19 på: 17 Mai 2005, 15:24:32 »
Eg pleier å ha lucifer med i senga når eg skal sove den uka samboeren min jobber natt,det er så kos å ha han der, purrer og koser med meg, men den uka sambo sover hjemme vil ikkje lucifer vera med, han er sykelig sjalu på sambo :20: