Jeg har også tittet på bilder og ment de var helt nydelige, og når jeg bestemte meg for og kjøpe en rasekatt så var valget egentlig ganske enkelt. Dessuten har jeg altfor mye tid til overs, og trenger en "hobby" så nå har jeg fått en ny " hobby" og en ny venn som vil være meg nært i mange år :love:
Aldri hatt en birma før nei, kunn huskatter eller gårdskatt, men like stas det, men gleder meg til og ha en innekatt egentlig, som ikke vandrer ute hele tiden når man kanskje ønsker selskap :hihi[1]: Det er den lille gutten min å bildet ja, men der er han vel kun 6+uker, iallefall 3uker siden. Vi var hos oppdreteren før vi bestemte oss, men jeg må nok innrøme jeg delvis hadde bestemt meg når jeg så bildet av han, men når han legger lpotene rundt handa mi og begynner og leke med den så ble vel hjertet mitt hans allerede da :engelsåklart:
Jeg har nok planer om og stille han ut, han er vistnok ganske bra i type(iallefall som de trur), men han har ikke fått så tydelige markeringer ennå, så litt tidlig og si. Har også lyst til og beholde han som hann og kanskje få et par bebiser etter han, men det spørs jo helt om han kommer til og markere mye :fnis[1]: