Ingen tvil om at Pus er glad i Heidi! Igår kveld spydde hun ut seg selv og senga et par ganger etter vi hadde lagt henne, og etter siste gangen sneik Pus seg inn på soverommet hennes uten at vi merket det. Vi la Heidi igjen, og etter en halvtime fant jeg ut at Pus var bortevekk. Lette etter ham overalt, og tilslutt fant jeg ham sovende oppi senga til Heidi. Han hadde krøllet seg godt sammen i fotenden og lå med ene labben over ene foten hennes og passet på henne

Siden hun ikke var i form, la jeg meg på rommet hos henne, og da kom Pus oppi senga til meg og sov der, men hver gang hun brakk seg og gråt, så var han på vei opp i senga hennes for å trøste

Sånn ellers har vi jo hatt skikkelig vinter her med snøstorm og full pakke, og selvfølgelig var samboeren bortreist den uka og i tillegg ble Heidi syk. Hadde henne i senga hos meg et par netter, og da lå jeg på den ene siden, hun på tvers i midten og Pus på tvers halvveis over henne, vanligvis sover han på gulvet på soverommet (samboeren har kapitulert og latt ham sove der etter jeg ble skikkelig syk etter en matforgiftning). På dagene var han alltid bortpå henne og skulle kose, selv om det betød at han ble full i snørr :p
Vi øver forøvrig på "nei, ikke rør Pus" med vekslende hell. Tror Pus forstår hva vi holder på med, han er fæl til å egle seg innpå Heidi når han tror vi ikke ser ham :p