Skrevet av Emne: Sjekk dette da!  (Lest 1241 ganger)

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Sjekk dette da!
« på: 09 April 2007, 00:17:06 »
Jeg kom over denne siden da jeg surfa litt i sted, og fyttikatta for noen KULE bilder! Han her må være skikkelig flink!  :icon_eek: Helt sjokka jeg, såååå fine bilder!  :icon_mrgreen: Og så kattene da, noe så nusselig! Se på kattungegalleriet, og det galleriet som er på gøy..  :morsomt: http://www.kongro.no/?hs=nyheter

Utlogget Ulla

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 660
  • Potespor i våre hjerter
    • Vis profil
SV: Sjekk dette da!
« Svar #1 på: 09 April 2007, 00:22:48 »
WOW  :icon_eek:  for noen flotte bilder

Nova

• Gjest
« Svar #2 på: 09 April 2007, 00:38:43 »
Åh, nesten like flink som meg :icon_eek:

:hihi[1]:

Utlogget Katrine

• Skravlepus 4
  • Takket: 329
    • Vis profil
« Svar #3 på: 09 April 2007, 00:56:33 »
Utrolig flotte bilder  :love:

Når gubben og jeg får rota oss til å få rydda denne kjelleren vår, så skal vi ha et eget lite studio der tenkte vi, har 4 studio lamper og div klart allerede hihi, så da .... da kommer dere til å få se nye spennende bilder av Brutus og Lotta altså  :hihi[1]:

Men han her var flink, men klart det med å ha bakgrunn, riktig lys og en vakker katt, så kan det nesten ikke slå feil...og softer man de ned og bruker litt tid på de etterpå, så blir de bare enda finere  :love:

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
« Svar #4 på: 09 April 2007, 01:03:10 »
Jaggu sa jeg smør, jeg er helimponert jeg.. Har sittet og studert i en time nå, JEG SKAL BEGYNNE Å FOTOGRAFERE KATTER! må bare skaffe meg et kamera først :humre:

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 75
    • Vis profil
« Svar #5 på: 09 April 2007, 01:48:31 »
han er kjempe dyktig! liker måten han setter lys på, og kattepositurene han klarer å fange inn. sistnevnte er jo faktisk ikkje så enkelt. ein får ein fremmad katt, skal ta bilde av den og få den til slappe av. håper eg blir så flink ein vakker dag, kjempe gode bileter.

men (og det er lille pirkete meg): bildene virker litt statisk. ikkje alle, men om ein ser på galleriene lenge blir det fort litt kjedelig. skjønner da hensikten med denne bildeoppbyggningen, er jo rasekatter som skal marknadsføres med alle sine typiske rasekjenneteikn. men for meg som betrakter, som ikkje er raseinteressert, så blir det fort det samme om og om igjen.

ikkje misforstå, det ER heilt utroleg kule bileter. Eg hadde solgt sjela mi til djevelen for å bli så flink. men eg trur at eg ville brukt kunnskapen til å eksperimentere litt rundt bildeoppbyggning, variere og gå for rare vinkler. berre sånn for moro.

heike

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
« Svar #6 på: 09 April 2007, 22:30:51 »
Utrolig flotte bilder!!   :)