Ozzy er enten ute, eller så ligger han på terassen i sengen sin. Han vil være ute om natten og det skal han få lov til også. Han klatrer opp til terassen slik som det passer han, og der er det ly og varmt teppe, og mat også.
Shakira derimot er mer som en baby... Hun ligger inne på yttergangen, der har hun doen, maten og senga si, som er en slik "campingstol" med koppeholder på. Der SKAL hun ligge, for der er ei grop i setet som gjør at det blir "toseliii" å lalle der. Der har hun fått flanell sengesette våra (alt for varmt til oss) som er bretta sammen omhyggelig! ;) Hun vet selv når det er natta, føler det vel på sej, for når jeg røyser på meg og skal gå på badet, springer hun bort til døra, for da er det natta! Men hun roer seg ikke før hun får natta kos! Det er veldig viktig! heheh babyen min dette! Hun går på do, spiser/drikker litt og så rett i køys. Kanskje fange litt fluer hvis det kommet inn noen når matmoe har tatt siste røyken for kvelden. For fluer/nattsvermere er godis det! YAKK! :lol:
Skikkelig seng skal hun få til jul, da skal jeg spandere på de hver sin kattehule, det må da være deilig å ligge i! Må bare finne noen som er litt fine først, og som ikke koster halve lønna liksom på en måte! :roll:
Må bare fortelle om den gangen samboeren min ikke hadde latt igjen døren inn til henne skikkelig på natten. eller så hadde hun hoppet på dørtrykkerten og åpnet opp selv...Joda! DER BRÅvåknet jo matmor da, kl 4 på natta, liiiiiiivredd for at det var innbrudd... jeg skumpla borti han for å si det til han .... "huuuhh??" ingen hjelp å få med han, skremte meg selv og han bare mere, så jeg tok mag-lighten og lista meg ut på stua, (KLISS NAKEN! AHAHHA! Se for dere "innbruddstyven" om det hadde vært en på ekte!) hoho.. og der... der sto hun.. hehe blei litt arg og fikk småfliren på samme tid, men hun fikk streng beskjed om at nå var det natta! Sikker på det stod en med finlandshette og brekkjern på stua! Men neida, "musa" mi trampa bare hun... hørtes virkelig ut som et menneske! Grøss... så nå har vi fikset døren...takk og lov! :lol: :åhhhh: :roll: