Skrevet av Emne: Hvor sover lille katten deres?  (Lest 405 ganger)

Frida

• Gjest
Hvor sover lille katten deres?
« på: 19 August 2005, 15:26:25 »
Jeg bare lurte på hvor deres lille kattunge sover hen.. Jeg har den i sengen jeg!

Har dere katteseng osv?

Frida

(N) Blairwitch

• Gjest
« Svar #1 på: 19 August 2005, 15:29:38 »
Her sover de akkurat der det passer de, oppå dyna, under dyna i sofaen på klatreborgen.
Har små hjemmesydde senger, men sengene til de tobente er favoritten.

Utlogget fiamor

• Spretten katt
  • Takket: 2
    • Vis profil
Re: Hvor sover lille katten deres?
« Svar #2 på: 19 August 2005, 16:09:06 »
Sitat fra: Frida
Jeg bare lurte på hvor deres lille kattunge sover hen.. Jeg har den i sengen jeg!

Har dere katteseng osv?

Frida

Harprøvd og ha henne inne på rommet til dattera mi noen netter, men hun bråker og kaster seg i gardinene og skal bare leke, så det ble det slutt på.. nå ligger hun enten på badegulvet, eller inne i håndkleskapet og sover tror jeg.... Ellers sover hun i en stol i stua.. Prøver og ikke ha henne i sengen, men spørs om jeg ikke tar henne inn sånn iniimellom.. Men hvis hun sover i stua når jeg legger meg, da lukker jeg soveromsdøren og hører ikke noe til henne før det er morran...
"fiamor"

Frida

• Gjest
« Svar #3 på: 19 August 2005, 16:18:49 »
Ja det er jo det som er problemet da hun sover hos oss.. Alt bråket :cry: Biting og leking kl 4, 5 og 6 - Det er trøtte morgener det.(Vi har ingen barn..heh :idea: )

Noen netter har jeg vært nødt til å bære henne ut på badet (der liker hun seg) eller stua. Og da har det vært helt stille, til hun plutselig sitter ved døra om morgenen

Utlogget fiamor

• Spretten katt
  • Takket: 2
    • Vis profil
« Svar #4 på: 19 August 2005, 16:57:41 »
Sitat fra: Frida
Ja det er jo det som er problemet da hun sover hos oss.. Alt bråket :cry: Biting og leking kl 4, 5 og 6 - Det er trøtte morgener det.(Vi har ingen barn..heh :idea: )

Noen netter har jeg vært nødt til å bære henne ut på badet (der liker hun seg) eller stua. Og da har det vært helt stille, til hun plutselig sitter ved døra om morgenen

De er jokjempemorsomme da, hehe...men jeg tror at de vil lære seg når det er natta etterhvert.. det gjore ihvertfall den forrige katten vår.. Når lysene her ble slukket og detble nesten mørkt, da la pus seg i stolen og sov til morran..
Lykke til..
"fiamor"

Utlogget Lilith

• Forumslave katt
  • Takket: 55
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
« Svar #5 på: 19 August 2005, 18:15:09 »
Mine sover akuratt der det passer dei, i sofaen, gjeste senga, kattesenga, gulvet, vasken på badet osv... om dagen har eg døra til soverommet open så då sover dei der inne også..
Har med meg Lucifer i senga om natta, han er så rolig og stille og intresserer seg ikkje for det opne vinduet :)

Utlogget songbird

• Kattunge
  • **
  • Takket: 0
    • Vis profil
« Svar #6 på: 19 August 2005, 18:24:26 »
Obelix sover litt overalt han også. I senga mi, på toppen av klatrestativet, i sofaen, stolen, på badet, på skrivebordet osv.

Før fikk han ikke lov til å sove i senga, men etter at steinjone flyttet ut på tirsdag har det blitt så ensomt der inne....så nå får han lov.
Så han kommer og vekker meg sånn rundt klokka 8, for da vil han ha frokost...og det hender han blir rastløs og vil kaste ball sånn i halv seks tida, men det er jo egentlig bare gøy.
Men det blir jo litt slitsomt i lengden da... :sove:

Sissel

• Gjest
« Svar #7 på: 19 August 2005, 19:13:37 »
Hobbe får lov til å sove på rommet vårt for tiden. Da ligger han midt mellom meg og mannen min.

Sissel

Linda

• Gjest
« Svar #8 på: 19 August 2005, 19:22:35 »
Alle kattene mine (huff, høres ut som jeg har huset fullt :roll:) sover akkurat der de måtte ønske. Minstemann på 16 uker er også av typen "nå er klokka 6, på tide å stå opp og leke!", noe som egentlig passer matmor B-menneske ganske dårlig... Men men, hva gjør man ikke for pelsbarna sine :thumbsup:

Attack`s

• Gjest
« Svar #9 på: 20 August 2005, 02:35:35 »
Her er også soveromsdøren åpen,så de går der de ønsker.

Det var igrunnen verst da jeg ikke hadde levert alle 7-lingene i siste kull.
De siste reiste da de var 16 uker,og dagene før ble jeg brukt som springbrett over sengen....og de små lurte med seg de store.
Ble mye ufrivillig rygg massasje på meg :lol:

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
« Svar #10 på: 20 August 2005, 11:40:56 »
Ozzy er enten ute, eller så ligger han på terassen i sengen sin. Han vil være ute om natten og det skal han få lov til også. Han klatrer opp til terassen slik som det passer han, og der er det ly og varmt teppe, og mat også.

Shakira derimot er mer som en baby... Hun ligger inne på yttergangen, der har hun doen, maten og senga si, som er en slik "campingstol" med koppeholder på. Der SKAL hun ligge, for der er ei grop i setet som gjør at det blir "toseliii" å lalle der. Der har hun fått flanell sengesette våra (alt for varmt til oss) som er bretta sammen omhyggelig! ;) Hun vet selv når det er natta, føler det vel på sej, for når jeg røyser på meg og skal gå på badet, springer hun bort til døra, for da er det natta! Men hun roer seg ikke før hun får natta kos! Det er veldig viktig! heheh babyen min dette! Hun går på do, spiser/drikker litt og så rett i køys. Kanskje fange litt fluer hvis det kommet inn noen når matmoe har tatt siste røyken for kvelden. For fluer/nattsvermere er godis det! YAKK!  :lol:

Skikkelig seng skal hun få til jul, da skal jeg spandere på de hver sin kattehule, det må da være deilig å ligge i! Må bare finne noen som er litt fine først, og som ikke koster halve lønna liksom på en måte!  :roll:  

Må bare fortelle om den gangen samboeren min ikke hadde latt igjen døren inn til henne skikkelig på natten. eller så hadde hun hoppet på dørtrykkerten og åpnet opp selv...Joda! DER BRÅvåknet jo matmor da, kl 4 på natta, liiiiiiivredd for at det var innbrudd... jeg skumpla borti han for å si det til han .... "huuuhh??" ingen hjelp å få med han, skremte meg selv og han bare mere, så jeg tok mag-lighten og lista meg ut på stua, (KLISS NAKEN! AHAHHA! Se for dere "innbruddstyven" om det hadde vært en på ekte!) hoho.. og der... der sto hun.. hehe blei litt arg og fikk småfliren på samme tid, men hun fikk streng beskjed om at nå var det natta! Sikker på det stod en med finlandshette og brekkjern på stua! Men neida, "musa" mi trampa bare hun... hørtes virkelig ut som et menneske! Grøss... så nå har vi fikset døren...takk og lov!  :lol:  :åhhhh:  :roll:

Utlogget gojoh

• Spretten katt
  • Takket: 0
    • Vis profil
    • http://www.freewebs.com/bigap
« Svar #11 på: 20 August 2005, 13:47:43 »
Gamlemor sover hvor hun vil, men minstejenta på 3 mnd. sover sammen med oss i senga, med døra igjenlukket. Det trives hun kjempegodt med. Vi tør ikke å ha dem sammen om natten i tilfelle gamlemor skulle skade minstejenta.