Takker for omtanke...
Hos veterinæren gikk det heller dårlig. Var tydelig at han ikke kunne smådyrpraksis!!! Han skulle gi vann under huden på Asterix. Og brukte en nål størrelse menneske!!!!! Og bommet og stakk rett gjennom skinnet på andre siden, så spruten sto... Og roterte nåla en masse og Asterix hylte å skrek. Da kom en hjelpepleier og spurte om han ikke skulle ta en litt mindre nål. HALLOOO... går det ant???
Asterix stakkar ble helt lamma i nakken, så hodet falt alle veier.... Veterinærmannen skjønte vist selv at han ikke fikk det til. Men dysset det liksom ned da, Og sa at det nok var best om vi heller tvangsfora de med vann og mat. Han ga oss også antibiotika, samt Zoolac som er en pasta man skal gi for å regulere magen. Dette måtte vi altså punge ut 1000 kr for!!!!! Altså for å se på en liten kattebebi! IIIk?!
Men ca 1 time etter hjemkomst da jeg skulle gi nurkene mat. Merket jeg at ene frøkena (Thalia) Var blitt dårlig. Hun lå helt livløs omtrent i fanget mitt i 3 timer. Måtte stadig riste henne for at hun ikke skulle forsvinne helt. Ringte veterinæren. Men det var ikke mer de kunne gjøre for oss sa han!??? Vi måtte nok regne med at hun ikke kom til å klare seg!
Men ikke f... Jeg tvangsfora henne, med vann og den sausen av boksmaten. Samt holdt henne mot brystet for å holde henne varm. og gnudde henne hele tiden, slik at hun på en måte var nødt for å være våken om dere sjønner... Og nå for litt siden kviknet hun plutselig til.... JIPPI EN ENORM LETTELSE. Har sittet i nesten 3 time å grått for henne. Og samtidig tengt at en etter en nå skulle stryke med i mitt fang SKUMMEL TANKE!!!
Men pr nå er altså alle i bra form, bortsett fra diareen da. Men den håper vi jo å få bokt med nå som vi har fått medisin. Men BANK I BORDET!!! Føler meg ikke helt trygg enda da!