Skrevet av Emne: Alene hjemme, lille katten vår..  (Lest 233 ganger)

Frida

• Gjest
Alene hjemme, lille katten vår..
« på: 19 August 2005, 13:42:28 »
Hei alle katte-mammaer :hilse:

Jeg er helt ny her, og synes dette virker som en super side! Ble virkelig glad for å finne ett sted der jeg kan samle masse info, som nå :thumbsup:

Samboeren min og jeg har nå fått en liten prinsessekatt som er 12 uker og hun er sååå go. Det er bare det at hun må klare seg mens vi er på jobb.., helt alene. Er dette forsvarlig av oss?

Hvor lenge kan en liten kattunge være alene?

Hva gjør dere som også jobber?

Takk for alle svar :hilse:

Frida

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
« Svar #1 på: 19 August 2005, 14:30:04 »
Hei! Koselig at du fant frem til dette forumet :hilse: Vet du hva? hvis du har mulighet til det ville jeg hatt en til pus, da har de selskap i hverandre men du er på jobb. Kattunger klarer seg alene, men kjeder seg voldsomt dersom de ikke har selskap.
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Frida

• Gjest
« Svar #2 på: 19 August 2005, 14:40:50 »
Hei, og takk for responsen!

Jeg har hørt det tidligere, men kanskje ikke helt vurdert det. Nå som vi har en, ser jeg ikke problemet med å skaffe en til i grunn. Hm, det ville bare vært kos :love:

Uannsett blir jo ikke dette før vi ferdig med en flytt vi er på vei inn i, 2-3 mnd-er.

Håper den ikke vil lide for mye så lenge.

Frida

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
« Svar #3 på: 19 August 2005, 14:48:14 »
Skaff den masse leketøy og klorestativer iallefall :thumbsup:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget fiamor

• Spretten katt
  • Takket: 2
    • Vis profil
Re: Alene hjemme, lille katten vår..
« Svar #4 på: 19 August 2005, 16:01:46 »
Sitat fra: Frida
Hei alle katte-mammaer :hilse:

Jeg er helt ny her, og synes dette virker som en super side! Ble virkelig glad for å finne ett sted der jeg kan samle masse info, som nå :thumbsup:

Samboeren min og jeg har nå fått en liten prinsessekatt som er 12 uker og hun er sååå go. Det er bare det at hun må klare seg mens vi er på jobb.., helt alene. Er dette forsvarlig av oss?

Hvor lenge kan en liten kattunge være alene?

Hva gjør dere som også jobber?

Takk for alle svar :hilse:

Hei,
Da er vi to i samme bås :-).. min lille pus er også 12 uker gammel, og jeg har kost meg hjemme med henne i to uker nå(siden vi fikk henne) men på mandag skal også jeg begynne å jobbe, så da må hun klare seg selv i 6 timer alene...
Jeg håperog tror at det skal gå bra...Hun har masse leker,klorestativ,mange lekehus og vinduskarmer hun kan klatre opp i...vi krysser fingre!!!

PS! Send meg en melding om hvordan det går om en stund.. Hyggelig å treffeandre som også bare har en pusekatt... Skal den ogsåbare være inne eller?

Frida
"fiamor"