Høres lurt ut å ha henne som innekatt. Hvis du har hageflekk så ville jeg annbefale deg å lære henne til å gå i bånd. For da kunne du eventuelt binde henne i et langt tau ute i hagen sånn at hun kunne få lea på seg en del. Det gjorde vi med den forrige katten vår på hytta. Hun tok til og med mus selv om hun stod bundet.
Takk for svar...
Men bare lurer litt på, om man lærer dem å gå i bånd, vil det ikke da bliautomatisk mye "masing" om å gå ut heletiden? jeg mener om natten og div... For da harde jofått teften av gress, lukter, etc... Men jeg har henne litt ute i bånd nå altså, og hun synes det er greit, lukter og spiser gress,div...
Har ogsåtenkt til å sterilisere henne når den tid kommer.. Må si jeg gruer meg til første løpetiden :-).. Husker det med den forrige, hehe, merkelig adferd stakkar...
Tar henne nok ut i bånd på hytta også, der er det større plass og løpe ute på...
En annen grunn til innekatt er at to av naboene her er livredd katter, pluss at han ene hater katter, og jager dem skikkelig bort hvis de kommer inn i hagen hans..