Wow , dette gikk raskt ;)
-Her er historien. I går kom den ned til trappen hos oss da vår egen mons var på tur ut.
Deretter ga jeg den litt mat i en skål (så ut som om den var sjikkelig sulten ,for den harvet maten i seg)
Etterhvert tok jeg pusen inn ,men da ville den bare gjemme seg så det endte opp med at den klatret opp i stigen til kaldloftet og satte seg.
-i dag så tenkte jeg at jeg skulle prøve og rope på monsen vår ,og da kom denne villkatten frem igjen (kanskje den likte oss ,for den var ikke sjenert)
Uansett så kom den helt opp til trappen antageligvis i håp om noen godbiter (Den kjennes nesten litt tynn ut)
-Nå har den fått i seg litt mat og vann å ligger i sofaen under ett pledd å døser. (Men den virker likevel ganske observant ,regarer på hver eneste lille lyd. går utfra at det er pga nye omgivelser ? )
-ang det du skriver om dyrelege så skal det fikses så snart som mulig. Men, vi har ikke kattedass. Bor nemlig på landet så all benødenhet må skje ute, er dette værre og lære en katt på 5-6 mndter enn en kattunge ? (isåfall hadde noen gode tips vært kjekt

)
Mvh