Skrevet av Emne: Nå har jeg helt hetta og litt til; katta har stukket ut.....HUN ER HJEMME  (Lest 6603 ganger)

Utlogget ninajeanette

• Koseklumpen
  • Takket: 9
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
så plutselig at vinduet var oppe og ganske riktig faith var stukket av, vi så hun ute men fikk ikke tak på hun fordi hun klatra langt oppe i en fjellvegg og det er grenser på hvor langt vi klarer å klatre i forhold til en katt spesielt meg med en brukket albue .
nå har jeg helt hystersik anfall og er livredd for at pusen ikke kommer hjem igjen   :icon_sad: :icon_sad: :icon_sad: :icon_sad: :icon_sad: :icon_sad: :icon_sad: :icon_sad: :icon_sad: :icon_sad: :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry:
« Siste redigering: 03 April 2007, 02:26:21 av Nina og Renate »

Nova

• Gjest
Ånei!! :( Håper hun kommer hjem igjen da... :skjelveleppe:

Utlogget Baldriline

• Kattunge
  • **
  • Takket: 2
  • Baldriline
    • Vis profil
 :icon_sad: Nei å nei!! Håper hun kommer hjem snart da!!!  Savner sikkert matmor snart skal du se, og kommer løpende snart!!
Ingen over, ingen under og ingen ved siden, det er bare KATTEN!!!

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
Krysser fingrene for at Faith kommer inn igjen til kvelds.  :x-fingre[1]: Har du vært ute nå og lokket med man til henne? Er hun vanligvis innekatt?

Utlogget ninajeanette

• Koseklumpen
    • Vis profil
Hun er innekatt ja og vi har ikke fått kastert hun heller for dyrlegen hadde ikke tid ennå :icon_sad:
vi tok med godteri boksen hennes som hun normalt høres på 3 mils avstand og lokket med den men hun klatra bare lengre opp i skauen :icon_cry:
vi har bare hatt hun i 3  1/2 uke, hun er omplasserings katt. jeg tror imidlertidg hun har bundet seg til oss for hun sover i senga mi om natta og sånn :love:

er det noe mer jeg kan gjøre for å lokke hun inn?

vinduet hun stakk ut av står nå på vidt gap for å håpe at hun kommer inn den veien og..................

Nova

• Gjest
Hun er innekatt ja og vi har ikke fått kastert hun heller for dyrlegen hadde ikke tid ennå :icon_sad:

Da ville jeg brukt en annen dyrlege :wink[1]:

Hvor gammel er hun da?

Utlogget ninajeanette

• Koseklumpen
    • Vis profil
11 mnd og det har litt med å gjøre at hun skal rekke å bli trygg på oss før vi drar til dyrlegen. men akkurat nå er det jeg tenker minst på :icon_sad:

Utlogget Marit

• Limt fast til stolen katt
  • Takket: 227
    • Vis profil
    • (N) Sunnaneng's
Krysser fingrer for at hun kommer tilbake!
Mvh Marit

"Until one has loved an animal,
a part of one's soul remains unawakened."
Anatole France

Nova

• Gjest
men akkurat nå er det jeg tenker minst på :icon_sad:

Jada, jeg tenkte bare det hadde vært veldig uheldig om hun var veldig ung, f.eks 4-5 mnd. Jeg tror personlig at hun kommer tilbake, og krysser alle fingre for deg :icon_sad:

Utlogget ninajeanette

• Koseklumpen
    • Vis profil
takk nova, beklager om jeg tok feil konklusjon men jeg er så utrolig lei meg og redd nå :icon_cry:

Nova

• Gjest
Det skjønner jeg så utrolig godt. Jeg vet du har panikk nå og det er grusomt. Du kan ikke følge etter henne da, eller er hun over alle hauger? Kunne jo kokt noe fisk og gått ut og puset på henne senere når det er helt stille ute.. Huff.

Utlogget Sommer

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 94
  • <3 Mia og Milo
    • Vis profil
Det kommer nok ikke til å ta så veldig lang tid før pusen savner hjemmet sitt vettu  :) Hun er trolig bare ute på en liten oppdagelsesferd.

*Krysser fingre og tær* i håp om at hun er inne hos deg hvert øyeblikk.   :bigarmhug:

Utlogget ninajeanette

• Koseklumpen
    • Vis profil
Takk alle sammen, jeg er nå livvredd uansett jeg før jeg ser hun inne!!!

koker fisk nå :skjelveleppe:

Nova

• Gjest
Jeg synes du er flink. Du gjør alt du kan iallefall  :icon_sad:

Utlogget ninajeanette

• Koseklumpen
    • Vis profil
jeg håper jeg gjør det, ellers så sitter jeg bare å ser i taket selv om tv er på også klikker jeg på refresh button på denne her da :icon_idea:

vi har satt fisken ved vinduet mitt siden det var der hun stakk ut, vi skjønner ennå ikke hvordan hun fikk løsna opp vinduet :hmmmm:

Utlogget Sommer

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 94
  • <3 Mia og Milo
    • Vis profil
Tror det er lurt av deg å holde deg inne i allefall. Min erfaring er at hvis du går ut og begynner å lokke så kan pusen like gjerne forsvinne lenger unna.
Gi det litt tid som kommer hun nok og smaker på fisken. La henne få ta en stor bit før du fanger henne.  :)

Vet du: Det her kommer til å gå bra! Senk skuldrene og pust rolig nå!  :bigarmhug:

Utlogget Ulla

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 660
  • Potespor i våre hjerter
    • Vis profil
Har også tro på at pusen kommer tilbake.   :icon_sad:
Var hun utekatt før dere fikk henne?

Utlogget ninajeanette

• Koseklumpen
    • Vis profil
nei, inne katt, hun hadde visst stukket av engang før der hun var i fosterhjem men kom tilbake, jeg er  bare så utrolig redd :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry:

Utlogget Wanja

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 31
    • Vis profil
    • Min Bedagelige Verden
Vi krysser fingrene for deg!

Utlogget RaraAvis

• TheCrazyCatLady
  • Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 343
  • Meeko og Belle er alltid i <3 mitt
    • Vis profil
    • Life of Crazyness
 :icon_sad:

:x-fingre[1]: håper hun kommer hjem snart!  :x-fingre[1]:
How you behave toward cats here below determines your status in Heaven. ~ Robert A. Heinlein
Dyrebeskyttelsen Norges lokalavdelinger
Jeg og 2 venner blogger om livene våre