Skrevet av Emne: Puser på flyttelasset  (Lest 2153 ganger)

Utlogget Crispy

• Koseklumpen
  • Takket: 7
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Puser på flyttelasset
« på: 26 Mars 2007, 19:34:55 »
Jeg har planer om å flytte herfra når jeg får meg jobb. Bosted er ingen problem, flytter inn i ett hus jeg alt eiger. Men det er på andre siden av landet. Huset trengs opp pussing, og det tar tid å sende alt avgårde osv... Hva med pusene? Altså, det er ingen problem å ta de med meg. Jeg MÅ ta de med meg, jeg er altfor avhengig av de  :hihi[1]: Men hvordan ordne det praktiske? Ta de med når flyttelasset er underveis, eller la de være her "hjemme" så lenge til alle tingene i nyhuset er på plass?

De kan være igjen her jeg bor nå, så kan jeg hente de når alt er i orden i det nye hjemmet, men lurer på hvordan de reagerer? Spesielt om alle møblene og tingene ikke er på plass enda...  :hmmmm:

Utlogget SiriJ

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 52
    • Vis profil
    • (N) Norexodu`s oppdrett av Hellig Birma
SV: Puser på flyttelasset
« Svar #1 på: 26 Mars 2007, 19:40:13 »
Jeg skal gjøre det samme om ca 3 måneder, vi henter alle tingene i leiligheten og pakker alt ut og vakser ned...
Kattene er det siste jeg hiver i flyttebilen.. :) De får da sitte fremme med meg.. hehe
Men tror jeg lar dem være hos min mor de sitt hus, der er de vandt siden jeg reiser hjem til de med kattene
ca 1 til 2 ganger i måneden.. Så kan de være der og slappe av til vi er i orden og har fått alt på plass...
Du kan jo ha dem på et rom når du rydder på plass og ordner så de ikke trenger gå i hele huse som er
nytt for dem i begynnelsen :) Begynne med et rom..
Hilsen Siri Jeanette.

En trofast venn er et sterkt forsvar, og den som har funnet en slik, har funnet en skatt!!

Utlogget Marit

• Limt fast til stolen katt
  • Takket: 227
    • Vis profil
    • (N) Sunnaneng's
« Svar #2 på: 26 Mars 2007, 19:42:54 »
Jeg ville tatt dem med meg når flyttelasset går. Om ikke møbler og ting og tang er på plass med en gang, betyr ikke det så mye for kattene, det viktigste er på plass - DU!
Mvh Marit

"Until one has loved an animal,
a part of one's soul remains unawakened."
Anatole France

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
« Svar #3 på: 26 Mars 2007, 23:13:17 »
Enig med Marit her!

Utlogget Sommer

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 94
  • <3 Mia og Milo
    • Vis profil
« Svar #4 på: 27 Mars 2007, 16:29:14 »
Enig med Marit her!

Jeg også!

Kismet

• Gjest
« Svar #5 på: 27 Mars 2007, 16:35:48 »
Jeg har flyttet et par ganger med kattene og har alltid flyttet kattene med siste flyttelasset.

Utlogget Katrine

• Skravlepus 4
  • Takket: 329
    • Vis profil
« Svar #6 på: 27 Mars 2007, 19:12:18 »
Jeg tok med meg katten min når jeg tilbragte mer tid i den nye leiligheten enn den gamle jeg..... :icon_smile: