Mine er også innekatter med tilgang på kattegård.
Etter å alltid finne huskattene døde etter noen få mnd,så gikk jeg å kjøpte meg min første rasekatt,da jeg trodde dem egnet seg bedre å ha inne.
(bor få meter fra veien)Nå vet jeg bedre,at huskatter trives like godt som innekatter.
Alle trives kjempegodt inne.Der de trives aller best er i min seng :lol:
Sønnen min har sin egen MCO,og det er jo en typisk utekatt.Han får jo rene angst anfallene om han blir med ut i sele.En gang slet han seg ut av armene og det var rett inn igjen med han.Farlig å få frisk luft...hihi.
Så sant det er trygt utendørs,så har har alle godt av en tur i det fri,men det viktigste syns jeg er å få mat,vann og masse kos og kjærlighet å ikke stå ute å fryse.
Et inneliv kan være ensomt for alene kattene,men er man fler,så er de veldig finke til å finne på røverstreker sammen.
Innekatter slipper også unna flere av utesykdommene.
Syns det er deilig å vite at kattene ikke har selskap av flått med seg når det er natta :sove:
Nå kan jeg bare prate for meg selv,men erfaring ute katt og inne katt,så har jeg et mye bedre språk sammen med innekattene mine.
Og nå nærmer det seg snart høsten,så da er det jaktsesong av gnagere i kjelleren :kattmus:
Teritorium lager de inne også.De lærer bare å bli mindre kravstore.Det kan vel ikke være en dårlig egenskap vel? :thumbsup: