Skrevet av Emne: Noen som har noen morsomme kattehistorier, eller opplevelser?  (Lest 896 ganger)

Utlogget Kjetta

• Kattunge
  • **
  • Takket: 0
  • Kjønn: Mann
    • Vis profil
Min rareste opplevelse noen sinne var at Kjetta(kreativt navn på ei ho katte ikke sant?), som var drektig, valgte å komme inn på soverommet mitt, og legge seg ved siden av meg som hun pleier. Jeg sovnet med henne ved siden av meg, og når jeg våknet neste morgen liggende i masse blod. Hun hadde født ved siden av meg på natten. Alle tre kattungene lå krøpet opp til henne, som igjen lå krøpet opp til meg. Jeg skvatt som bare pokker. Men det var bra at hun fødte der, og ikke feks. i kjelleren der det er kaldt og fuktig. ELSKER DEG KJETTA MI :love:
Stolt eier av 3 katter på 8, 12, og 16 år. Elsker dere skattene mine!

Utlogget Kattekvinnen

• Koseklumpen
  • Takket: 4
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
SV: Noen som har noen morsomme kattehistorier, eller opplevelser?
« Svar #1 på: 25 Mars 2007, 19:58:15 »
Wilma min elsker å site på fanget til Alexander og få ansiktsmassasje. Og hvis han stopper dyter hun borti ansiktet hans med poten. Gang på gang  :icon_redface: Hun er så søt!! Har en skjønn liten film av det, men om jeg får lagt den inn her tviler jeg på....!  Er hvertfall helt nydelig......

Utlogget Lisbet

• Avhengig pus
  • **
  • Takket: 84
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
SV: Noen som har noen morsomme kattehistorier, eller opplevelser?
« Svar #2 på: 03 April 2007, 22:23:35 »
Opplevelsen er ikke morsom, men den er rar.  Jeg matet en stor hankatt som jeg kalte Cesar.  Han var full av sår og sloss veldig mye.  Jeg kunne aldri ta på han, men hver gang vi hadde øyekontakt sa jeg Cesar.

Jeg våknet en natt av at noe tungt landet på magen min.  Det var Cesar.  Det randt blodblandet spytt ut av munnen på han og han så uttørket ut.  Skjønte fort at han var forgiftet.  Ga han vann med sprøyte og tørket han rundt munnen med vått papir.  Jeg tok Cesar til dyrlegen, og det er den eneste katten jeg har fått avlivet der.

Følte meg likevel råtten.  Cesar kom for å få hjelp, og jeg "sviktet"