Moshe har ett slikt problem med analkjertlene om det evnt kunne være det da.. Hver gang hun koser kommer det en stank værre en værst, og denne lukta kjenner jeg egentlig fra rompa hele tiden, men det er væsrt når "lukten kommer" som jeg bruker si.. Det stanker pyyyton, og det skjer hele tiden.. =( Har vært til veterinær med henne 2 ganger for dette, og det er analkjertlene, bare at de ikke fyller seg helt opp men det renner fra dem hele tiden, de funker vist ikke helt normalt.. Jeg er ikke helt fornøyd med dyrlegens svar på at dette må vi leve med, for det plager både meg og Moshe. Vi kan ikke ha henne i fanget for hver gang hun koser kommer lukta..
Vi prøver ett spesialfor nå, som heter W/D..
Jeg vet ikke helt hva man kan gjøre.. Siden problemet ikke forsvant her etter vi var hos dyrlegen og hun liksom tømte analkjertlene, men det kom pittelittegranne hvit væske ut da. Problemet vårt er at det renner litt hele tiden, og det er synd for det ligger små flekker etter henne overalt, de vises ikke, men om man lukter kjenner man stank.. Det er lite soml ekker hver gang..
Det ser ut som hvit væske.. men det er sjelden vi egentlig ser væsken, for det kommer så lite hver gang at det forsvinner på en måte før man får sett det.....så lite, men alikevell så sterk lukt...
Kan det være likedan som Moshe? Kik i baken, se om det kommer noe ut? Kommer det luktflekker på klærne deres av pusen?
Hos oss er det ett problem, og det ergrer meg at man bare må leve med det, for det må da finnes hjelp til pusen..man ser at hun plages av det, hun slikker seg ofte bak og det er jo ett problem når man ikke kan kose så mye man ønsker med den lille kosekatten =( Hun vil jo så gjerne kose hele tiden..
Håper ikke det er dette som er med Pøbel, men skriver bare om Moshes lukt.. ifall det kunne være analkjertlene slik som med mOshe