Skrevet av Emne: Hvordan hjelpe?  (Lest 1730 ganger)

Utlogget Crispy

• Koseklumpen
  • Takket: 7
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Hvordan hjelpe?
« på: 11 Mars 2007, 22:19:02 »
Jeg elsker alt av dyr. Såklart mest katter, men har ett bra håndlag med alt av gnagere, fugler, skilpadder, ja you name it! Har og har hatt det meste  ;D

Lurer på hvordan jeg kan hjelpe til hos dyrebeskyttelsen. Jeg har aldri gjort det før, men har veldig lyst. Har ikke så mye å bidra med når det kommer til penger (holder på å kjøpe hus), så tenkte da mest på å komme for å stelle og sosialisere kattene. Evt kjøpe småting de trenger etterhvert.. Hvordan skal jeg gå frem?

Har heller ikke plass nå til å ha husrom disponibelt til fosterhjem da jeg har 4 katter her, men kanskje en dag... Når det blir større hus. Har bare deltidsjobb, så har mye tid til overs jeg vil bruke drømmen min til :)

Gi meg ett dytt i riktig retning da folkens  :biggrin:

Utlogget RaraAvis

• TheCrazyCatLady
  • Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 343
  • Meeko og Belle er alltid i <3 mitt
    • Vis profil
    • Life of Crazyness
SV: Hvordan hjelpe?
« Svar #1 på: 11 Mars 2007, 22:25:22 »
steg 1. ta kontakt med din lokale avdeling av DB og si at du vil jobbe som frivillig for dem

steg 2, dekk ørene!! Det vil bli gledes hyl  :fnis[1]:
How you behave toward cats here below determines your status in Heaven. ~ Robert A. Heinlein
Dyrebeskyttelsen Norges lokalavdelinger
Jeg og 2 venner blogger om livene våre

Utlogget ninajeanette

• Koseklumpen
  • Takket: 9
    • Vis profil
« Svar #2 på: 11 Mars 2007, 22:56:27 »
dette kunne jeg tenkt meg og :love:

Utlogget RaraAvis

• TheCrazyCatLady
  • Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 343
  • Meeko og Belle er alltid i <3 mitt
    • Vis profil
    • Life of Crazyness
« Svar #3 på: 11 Mars 2007, 22:59:32 »
De er glad for ALL hjelp, om dere bare kan stikke innom for å kose på katten nå og da, er dette SUPERT!!! I DBHordaland har vi masse sjenert og redde katter som trenger MASSE kos, men vi som går og rydder der har somregel liten tid og får ikke gjort dette så mye som vi vil.. eg sitter ofte en eller to timer lengre, bare for å få kost med kattene!!

Så at folk vil komme å kose på kattene, og hjelpe til med sosialisering er SUPERT!!  :icon_smile:
How you behave toward cats here below determines your status in Heaven. ~ Robert A. Heinlein
Dyrebeskyttelsen Norges lokalavdelinger
Jeg og 2 venner blogger om livene våre

Utlogget vero9ca

• Super avhengig pus
  • Takket: 42
  • Fra Sandnessjøen og er 28 år
    • Vis profil
    • Sandnessjøen Omplassering
« Svar #4 på: 11 Mars 2007, 23:29:11 »
Nåh... Nermeste DB hos oss er i Tromsø! Og jeg har tilbudt meg å hjelpe til, evt ha en egen "avd" her. MEn det var de ikke interisserte i! Fordi det var utenfor deres distrikt!
www.shod.nu  Sandnessjøen Omplassering

Det finnes to fluktmuligheter fra livets elendighet: musikk og katter

Utlogget Wanja

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 31
    • Vis profil
    • Min Bedagelige Verden
« Svar #5 på: 12 Mars 2007, 15:47:08 »
Prøvde å ta kontakr med DB en gang jeg også, om å starte lokallag. Fikk aldri noe svar, det syntes jeg var litt trist. Var sikkert noe som gikk galt i systemet deres, men det var litt dumt. Kanskje de trenger litt hjelp administrativt også?   :morsomt:

Utlogget Kattekvinnen

• Koseklumpen
  • Takket: 4
    • Vis profil
« Svar #6 på: 13 Mars 2007, 10:15:46 »
Jeg elsker alt av dyr. Såklart mest katter, men har ett bra håndlag med alt av gnagere, fugler, skilpadder, ja you name it! Har og har hatt det meste  ;D

Lurer på hvordan jeg kan hjelpe til hos dyrebeskyttelsen. Jeg har aldri gjort det før, men har veldig lyst. Har ikke så mye å bidra med når det kommer til penger (holder på å kjøpe hus), så tenkte da mest på å komme for å stelle og sosialisere kattene. Evt kjøpe småting de trenger etterhvert.. Hvordan skal jeg gå frem?

Har heller ikke plass nå til å ha husrom disponibelt til fosterhjem da jeg har 4 katter her, men kanskje en dag... Når det blir større hus. Har bare deltidsjobb, så har mye tid til overs jeg vil bruke drømmen min til :)

Hvor er du fra da? Alltid supert med hjelp!!!

Utlogget Crispy

• Koseklumpen
  • Takket: 7
    • Vis profil
« Svar #7 på: 13 Mars 2007, 19:05:07 »

Hvor er du fra da? Alltid supert med hjelp!!!

Møre og Romsdal, Ålesund  :)

Utlogget ninajeanette

• Koseklumpen
  • Takket: 9
    • Vis profil
« Svar #8 på: 13 Mars 2007, 22:50:37 »
jeg er fra oslo jeg da :crazyII[1]: