Skrevet av Emne: kattebesøk og feliway  (Lest 3526 ganger)

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 75
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
kattebesøk og feliway
« på: 10 Mars 2007, 19:30:47 »
for nokre veker siden plugga eg feliway i stikkontakten pga atferdsproblem av han eine katten min.
siden den tid er langt fleire katter som gjerne vil snakke med meg ute på gata. også siden den tid har eg fått besøk av to fremmade katter.

den fyrste har eg ikkje sluppe inn. den satt og mjaua foran vindauget mitt og ville inn men fekk ikkje.
det var for ca. ei veke siden. (eg kjenner til katten og trur eg veit kor hen han bur).

den andre kom no i kveld. den satt og banket (!) på vindauget og mjaua. og siden mine var liksom inn og ut heile tida, trudde eg at det kanskje var ein av dei og  åpnet vindauget for å kikke. og wips, var den fremmade katten inne i kåken min. fin liten hokatte med kvite sokker. eg har ikkje sett ho før. ho russla gjennom kåken, fann maten med ein gong (men fekk ikkje spise). og da ho skulle legge set til rette på senga mi kasta eg ho ut igjen. 
(rart med det: beistet og pøbel kom inn igjen mens ho var her og godtok ho! ikkje noko fresing, ingenting.) ho ga seg ikkje, men satt lenge utafor vindauget og banket på og mjaua.

men iallefall.... eg har budd i denne kåken eit år og har aldri fått besøk av fremmade katter. no siden eg fekk feliway kom 2. er det nokon som har same erfaring med feliway? lukter det så sterkt også utafor huset?

heike

Utlogget Ulla

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 660
  • Potespor i våre hjerter
    • Vis profil
SV: kattebesøk og feliway
« Svar #1 på: 10 Mars 2007, 21:19:32 »
Nei tror ikke det er feliwayen som er sktld i besøkene. Feliway har en virkning på x antall kvadratmeter (husker ikke hvor mange), men jeg tror ikke at det lukter så sterkt at det lukter ut og tiltrekker seg andre katter.

Tror du beistet og pøbel kanskje kjenner katten fra før siden de godtok henne?

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
    • Vis profil
« Svar #2 på: 10 Mars 2007, 21:33:47 »
oppdatering:
denne lille hokatte har sørga for oppstyr i nabolaget. fleire som reagerte på ho sin mjauing, og ho fulgte visst etter nokre folk. det endte med at naboer banket på hjå meg og spurte om det var min.
nei sa eg, men eg kunne ta vare på ho om det var slik at ho hadde gått seg bort.
etter nokre minutt inne hjå meg så såg eg at augo ikkje heilt var slik som dei skal vera:

også fekk eg litt panikk. om det er øyebetennelse eller noko så blir pøbel og beistet smittet og det ville eg ikkje. så eg tok katten, masse mat, sand og leiketøy og banket på hjå naboen som før hadde banket på hjå meg. dei skulle ta vare på den og me begge to skulle etterlyse eiger.
så langt så bra, men etter ein halv time fekk eg telefon at katten pep og mjaua og ville ut, så dei slapp den ut.
kva som skjer no veit eg ikkje. eg skal vera på utkikk om katten henger rundt her og tydeligvis ikkje finn heim igjen.

min personleg tolkning av det heile er at ho har løpetid og vart sluppe ut, og kanskje ikkje finn heim igjen.
men eg vil ikkje ha ho herinne fordi eg er redd for smittefare.

heike

Utlogget Ulla

• Administrator
  • Skravlepus 4
    • Vis profil
« Svar #3 på: 10 Mars 2007, 21:43:47 »
Den katten er syk, det er den tredje øyelokk som vises, og det er et sykdomstegn.
det kan være noe så "enkelt" som orm, men det kan også være andre årsaker. Stakkars katten   :icon_sad:

Utlogget Alette

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 109
    • Vis profil
    • (N) Hailstorms
« Svar #4 på: 10 Mars 2007, 22:00:51 »
Jeg er ikke ekspert, men øynene hennes ser egentlig ganske friske ut med tanke på øyekatarr, og andre smittsomme øyesykdommer. Det ser jo ikke ut til at de renner eller at våtkantene er irriterte utfra bildet.

Men som også Ulla sier så er jo det tredje øyelokket godt synlig, og det er jo ofte et tegn på sykdom eller orm. Så det er nok noe som feiler jenta, men jeg tror faktisk ikke det nødvendigvis bør være en øyesykdom.

Ang Feliway, du har jo vært hos meg, og kattene var helt ville. Vi har hatt besøk av andre etter det, og de er merkbart mindre ivrige på de. Så enten oser du av Feliway, eller så har du et enormt kattetekke. (og det skulle ikke forundre meg om det var det siste. :fnis[1]:)

Utlogget ninajeanette

• Koseklumpen
  • Takket: 9
    • Vis profil
« Svar #5 på: 10 Mars 2007, 22:08:11 »
hva er feliway  :icon_surprised:

Utlogget Alette

• Skravlepus 1
  • **
    • Vis profil
    • (N) Hailstorms
« Svar #6 på: 10 Mars 2007, 22:17:47 »
hva er feliway  :icon_surprised:

http://www.vetshop.no/storefront.php?page=search&l=1&q=feliway&x=10&y=6 
 Her står det litt, og man kan bestille. Kan virke beroligende på katter, roe ned osv. Fåes som spray eller vegg-adapter. :icon_wink:

Utlogget Ulla

• Administrator
  • Skravlepus 4
    • Vis profil
« Svar #7 på: 10 Mars 2007, 22:19:22 »
http://www.vetshop.no/storefront.php?pid=14

(Fikk ikke opp siden Alette.)

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
    • Vis profil
« Svar #8 på: 11 Mars 2007, 00:38:20 »
Jeg er ikke ekspert, men øynene hennes ser egentlig ganske friske ut med tanke på øyekatarr, og andre smittsomme øyesykdommer. Det ser jo ikke ut til at de renner eller at våtkantene er irriterte utfra bildet.

Men som også Ulla sier så er jo det tredje øyelokket godt synlig, og det er jo ofte et tegn på sykdom eller orm. Så det er nok noe som feiler jenta, men jeg tror faktisk ikke det nødvendigvis bør være en øyesykdom.

hm.... det er jo veldig veldig kjipt om ho lille går ute og ikkje finn heim igjen, og eg ville ikkje ta ho inn fordi eg var redd for smittefare.  eg meiner, om du seier at det ikkje er noko smittsam øyesjukdom, så kunne eg kanskje tatt ho inn?

sitt her no nemlig og lurer på kva det blei av ho. naboene slapp ho jo ut igjen.

heike

Utlogget Tussimor

• Medlem av Kesamen
  • Skravlepus 2
  • Takket: 189
    • Vis profil
« Svar #9 på: 11 Mars 2007, 00:42:57 »
Har du sett noe mer til henne Heike?

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
    • Vis profil
« Svar #10 på: 11 Mars 2007, 00:53:54 »
Har du sett noe mer til henne Heike?

eg har ikkje gått ute og leitet etter ho. men ho banka ikkje på vindauget slik som tidlegare i dag. ho er heller ikkje utafor huset mitt.

pelsen var fin, ho var ikkje tynn. eg trur nok at ho har heim eit sted, tross for at augo såg litt rare ut. men ho var også veldig svolten, så kanskje har ho vore borte heimeifrå nokre dagar?

angrer litt på at eg ga ho til  naboen, som ikkje har katt frå før og kanskje heller ikkje den katteinteressen heller. (men dei ville no gjerne ha ho sa dei.)

heike

Utlogget Alette

• Skravlepus 1
  • **
    • Vis profil
    • (N) Hailstorms
« Svar #11 på: 11 Mars 2007, 02:00:12 »

hm.... det er jo veldig veldig kjipt om ho lille går ute og ikkje finn heim igjen, og eg ville ikkje ta ho inn fordi eg var redd for smittefare.  eg meiner, om du seier at det ikkje er noko smittsam øyesjukdom, så kunne eg kanskje tatt ho inn?

sitt her no nemlig og lurer på kva det blei av ho. naboene slapp ho jo ut igjen.

heike

Jeg er som sagt ingen ekspert. Men det jeg har sett av typiske øyekatarrer og andre øyesykdommer, så er det gjerne at katten kniper på øyet, det væsker, og våtkanten rundt øyet er rød og irritert. Det kunne jeg ikke se på bildet av pusen over her.
Personlig hadde jeg nok ikke tatt inn katten, da man ikke aner om hun har noe smittsomt. Man vet jo ikke om hun er vaksinert, har orm ol. Men det er jo lett for meg å si, som ikke har en katt bankende på ruta. :icon_idea: Så jeg tror nok at det beste er å evt holde henne isolert fra Beistet og Pøbel til hun er undersøkt nærmere.
For å behandle katter for div sykdommer blir fort DYRT, og da er det bedre å være føre var, også med tanke på kattene.

Utlogget SuperHanne

• Avhengig og
  • Skravlepus
  • *
  • Takket: 123
  • Trønderjente på 25
    • Vis profil
    • SuperHanne.com
« Svar #12 på: 11 Mars 2007, 06:29:34 »
Du kan jo ta henne med til dyrlegen og sjekke.
Mener å ha hørt at du ikke trenger å betale når det ikk er din katt, men det gjelder kanskje bare store, akutte skader/sykdommer?

Utlogget katteelskeren

• Spretten katt
  • Takket: 2
  • Smurfeline og meg!
    • Vis profil
« Svar #13 på: 11 Mars 2007, 14:53:09 »
jeg ville tatt henne til dyrelegen... det kan være farlig!

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
    • Vis profil
« Svar #14 på: 14 Mars 2007, 15:23:19 »
no har eg møtt den tynne hokatte 2 gonger til her i gata. like kontaktsøkande, augo såg like ille ut. eg veit ikkje kvem sin det er, men det er tydeleg at det er nokon sin pus. begge gonger var det guffent bergens regn, i dag hølja det ned faktisk. også denne lille stakkaren som var ute i regn og mjaua og såg tynn og sjuk ut.
eg skulle så gjerne visst kvem sin katt det er for å fortelle at a) katten bør sjekkes av dyrlegen, augo ser ikkje bra ut og ho er tynn, og at b) katter er ikkje skapt for å vera ute i regnet heile dagen lang.
og da eg snakka med lille stakkaren var det atter ein nabo som kom bort til meg og spurte om det var min. eg går ut ifrå at også denne naboen hadde lyst å fortelle eigeren litt av kvart.

forslag, anyone?
ho er ikkje øremarkert og har ikkje halsbånd.

heike

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
    • Vis profil
hjemløs pus? HJELP
« Svar #15 på: 14 Mars 2007, 22:46:28 »
no satt ho lille opp på katteluke-hoppebrettet og jammret og mjaua og klaga. det er pøsregn ute. eg hadde ikkje hjertet å berre jage ho bort igjen, så eg ga ho mat ute, litt lengre bort frå huset. utroleg svolten! spiste og spiste og blei aldri mett, virka redd at eg skulle ta maten ifrå ho før ho hadde spist seg mett.
no trur eg ikkje lenger at ho har eit heim å gå til. kva katt er frivillig ute i pøsregnet og attpåtil veldig veldig svolten?
eg kan ikkje ta ho inn til meg. eg har 2 rom med 2 katter og 2 mennekser. eg er redd for smittefare og eg har ikkje plass. eg kan ikkje sette ho adskilt frå mine fordi det er 2 gjennomgangsrom. eg kan heller ikkje sette ho på badet fordi eg har berre felles do i gangen og felles dusj i kjellaren.

eg skal lage lapper og etterlyse eigeren, men kva skal skje med ho lille enn så lenge?
skreiv mail til dyrebskyttelsen just no. håper dei svarer.

annie.... har du nokre ideer eller tipps? du er jo DB her på forumet....

heike

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
    • Vis profil
« Svar #16 på: 16 Mars 2007, 16:24:55 »
pusen er inne hjå naboen no fram til i morgon. naboen har fått sand og mat av meg. det er avtalt med DB at eg kjem og leverer pusen. så har eg tatt på meg å henge opp lapper, mens DB gjer sitt å finne eigeren. Får dei ikkje noko henvendelse skal pusen bli frigitt til omplassering etter 2 veker.
(har ein liten mistanke om at naboen kjem til å bli glad i  pusen fram til laurdag, dvs i morgon. kanskje har pusen allereie funne eit heim isåfall? håper veldig på det ;) )

heike

Utlogget RaraAvis

• TheCrazyCatLady
  • Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 343
  • Meeko og Belle er alltid i <3 mitt
    • Vis profil
    • Life of Crazyness
« Svar #17 på: 16 Mars 2007, 16:25:48 »
Lykke til hos DB i morgen! Og husk å følg med  :x-fingre[1]:

How you behave toward cats here below determines your status in Heaven. ~ Robert A. Heinlein
Dyrebeskyttelsen Norges lokalavdelinger
Jeg og 2 venner blogger om livene våre

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
    • Vis profil
« Svar #18 på: 17 Mars 2007, 21:18:28 »
sånn.
pusen er hjå DB.

pusen har i mellomtida fått navnet "tiger". om eigeren ikkje melder seg, og pusen blir frigitt til omplassering, så er naboen interssert. dvs dei, som har hatt pusen no i nokre dager. barna kallte den tiger og alle er visst forelska.

så, det kan da berre gå bra med tiger.

heike

Utlogget RaraAvis

• TheCrazyCatLady
  • Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 343
  • Meeko og Belle er alltid i <3 mitt
    • Vis profil
    • Life of Crazyness
« Svar #19 på: 17 Mars 2007, 21:22:00 »
Flott å høre Heike!!  :bigarmhug:

Håper naboen får ha ham!! Så kan du følge med ham du også!  :biggrin:
How you behave toward cats here below determines your status in Heaven. ~ Robert A. Heinlein
Dyrebeskyttelsen Norges lokalavdelinger
Jeg og 2 venner blogger om livene våre