Jeg trodde aldri jeg skulle kalle katten min idoit, men Santo ER virkelig det!

Jeg har sikkert fortalt før hvordan Santo oppfører seg når doen nettopp er rengjort og sanden er ny. Jo, han går bananas! Hopper ut og inn av doen, legger seg i doen slik at jeg ikke finner ham osv...
Men NÅ!!

Den dumme katta stiller seg med hodet inn i doen og setter i gang og grave som en hund med forbeina, slik at HELE kjekkengulvet blir fylt med sand!!! Det spruter sand! HALLO! Hvorfor GJØR HAN DET?? Ååååå

Han skjønner det er galt også. Jeg trenger ikke kjefte, jeg trenger bare å reise meg fra stolen og løper han så fort at han sklir på laminaten

Han VET han gjør noe galt...
Så setter jeg i gang og feie opp sanden med feiebrett, jeg vil jo ikke kaste all denne sanden når den er helt ubrukt, og heller den oppi doen igjen... Det går 10 minutter, og Jan går ut på kjøkkenet for å lage kaffe, og hva hører jeg? "Faaaaeeen, hele gulvet er fullt igjen"....

Jeg klikker vel en vakker dag :zcrazy:
Om en times tid så kan jeg le av det hele, for det er heldigvis 2 uker til neste gang. For de som ikke vet, så gjør Santo dette KUN når sanden er ny! I morgen gjør han ikke slikt lenger. Kattene har det FRYKTELIG moro når de lager ekstra unødvendig jobb for matmor. Men så tenker jeg etterpå... sånn er det å ha tenåringer i hus :hihi[1]: