Skrevet av Emne: ID øre-tattoo (oppdatert)  (Lest 2224 ganger)

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 75
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
ID øre-tattoo (oppdatert)
« på: 22 Februar 2007, 14:31:53 »
den 15.02 blei pøbel kastrert, chippet og fekk ID-tattoo i øret. det var for ei veke siden, og eg kan endå ikkje sjå bokstavene ID. det eg kan sjå er eit svart punkt i øret, kanskje 0,5-0,8cm bredt. bokstavene er ikkje synlege. altså, det er inn i huden. all overflødig farge-krem har blitt vasket bort av pøbel og beistet.

eg hugser ikkje heilt korleis det var med beistet sin øremerking, men eg meiner at eg kunne sjå siffrene ganske så tidleg.

nokon som har erfaring?

har ringt til dyrlegen som utførte ID-merkinga, og dei syntes at det var rart og sa at eg kunne godt koma innom, det ville ikkje kostet noko. men det er litt mas både for meg og pøbel å ta bussen ut dit. så om nokon her veit noko og seier at bokstavene kjem etterkvart, så avventer eg.

heike
« Siste redigering: 26 Februar 2007, 16:30:43 av Kater&Ich »

Utlogget Katrine

• Skravlepus 4
  • Takket: 329
    • Vis profil
SV: ID øre-tattoo
« Svar #1 på: 22 Februar 2007, 14:52:14 »
Da Brutus fikk øre tatoo, så datt den bomull greia av ganske fort, og da var det bare masse blå/grønn farge der, etter noen dager ble jo dette slitt vekk, og bokstavene kunne jeg så vidt se, herregud tenkte jeg, hvordan skal noen kunne lese det der. Men nå syntes de veldig godt altså, så på han ble de mer synlig etterhvert  :wink[1]:

Men hvis de andre kattene har sleiket bort fargen så kan det også hende at han trenger en ny ladning med tatoo...fargen skal jo helst være på endel dager for at den skal trekke godt inn og ikke miste sin farge.

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
    • Vis profil
« Svar #2 på: 22 Februar 2007, 15:11:22 »

Men hvis de andre kattene har sleiket bort fargen så kan det også hende at han trenger en ny ladning med tatoo...fargen skal jo helst være på endel dager for at den skal trekke godt inn og ikke miste sin farge.

teipen med fargen var vel på i 3-4 dager. er ikkje heilt sikkert kor tid pøbel klarte å rive av teipen. men slik som eg forsto dyrlegen var det eigentleg nok tid. dei sa at eg kunne fjerne teipen etter dag 3, men pøbel gjorde jobben for meg.

men uansett.... i tilfelle tatoveringa ikkje har funket og det kjem til å forbli ein mørk flekk, så kan det vel ikkje rettes opp i det? tatovering er jo for livet....
eller?

heike

Utlogget Tussimor

• Medlem av Kesamen
  • Skravlepus 2
  • Takket: 189
    • Vis profil
« Svar #3 på: 22 Februar 2007, 15:25:29 »
Kan du knipse bilde og legge ut?

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
    • Vis profil
« Svar #4 på: 22 Februar 2007, 18:42:58 »
eg kan prøve å ta eit bilde av den svarte flekken i øret, men eg tviler på at det blir eit bilde som viser så mykje. eg har ikkje makro-objektiv.

altså, ein kan sjå prikkene i huden som danner ID, men kun om ein ser i direkte sollys på flekken. og det er ikkje fargeprikker liksom, det er farge rundt det heile, overallt, i huden. prikkene ein kan sjå i sollyset er sårene på hudoverflaten.

for meg som ikkje har peiling men som har pøbel heime ser det ut som om fargen har blitt fordelt i øret.

men altså, eg skal vente og sjå det an. er jo ikkje noko som må til dyrlegen umiddelbart. om det har gått gale kan dei uansett ikkje rette opp i det, og om det ikkje har gått gale, så bra.

heike

Utlogget Tussimor

• Medlem av Kesamen
  • Skravlepus 2
  • Takket: 189
    • Vis profil
« Svar #5 på: 23 Februar 2007, 16:18:20 »
Ingen av mine fikk noe som helst beskyttelse på øret når de ble merket. Litt frustrerende å vaske vekk grønne flekker fra gulvet lenge etterpå, men uansett så mener jeg at jeg så tidlig at det var tall/bokstaver ikke noe flekk her..

Utlogget Sommer

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 94
  • <3 Mia og Milo
    • Vis profil
« Svar #6 på: 23 Februar 2007, 16:56:59 »
Ludde sitt øre var helt grønt i noen dager. Vi fikk ikke noe lapp over.
Akkurat som Tussimor måtte vi få å vaske sånne grønne flekker fra gulvet i lang tid.

Men det gikk seg jo til tilslutt.

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
    • Vis profil
« Svar #7 på: 26 Februar 2007, 15:23:37 »
altså, det ser ut som om tatoveringa til pøbel rett og slett er føkka opp. skal bort til dyrlegen denne veka, mest for å vise dei kva dei har gjort. går jo ikkje an å rette opp i det. tatovering er for livet.
merker at eg begynner å blir litt sur. det er jo så klart stygg med tatovering i det store og heile, og einaste grunnen kvifor ein velger å ta  skjemmende bokstaver i øret er jo at katten skal kunne bli gjenkjennt.
no sitt altså pøbel igjen med skjemmende tatovering, som ikkje er meir enn 1 flekk. og det skjemmer meir enn to små bokstaver ID. det er jo ein stor flekk det der. er kanskje litt  pirkete, men eg er ikkje fornøyd med det der.

bildene her:
ein kan sjå ID, men det er sår-prikkene som kjem til å forsvinne ettersom sårene gror. fargen er vilt omkring desse sårprikker, slik at det til samans berre blir ein flekk.

Her er det beistet sin øretatovering, som er tydeleg. der er det prikkene som er farga, og ikkje heile arealet rundt. beistet sin tatovering har aldri sett ut som pøbel sin no. det er nok derfor at eg trur at noko er gale.
ser dokker forskjellen?

heike

« Siste redigering: 26 Februar 2007, 16:27:59 av Kater&Ich »

Utlogget Katrine

• Skravlepus 4
  • Takket: 329
    • Vis profil
« Svar #8 på: 26 Februar 2007, 15:52:51 »
Det der er jeg ganske sikker på kommer til å bli bra til slutt Heike, for det grønne rundt er nok farge som har satt seg litt godt i hevelsen rundt tatooveringa, og grunnen til at prikkene er så veldig "prikkete" er fordi det er skorper der nå, jeg har tatt et par tatooveringer selv, og før skorpene detter av så ser det litt rart ut  :wink[1]:

:bigarmhug: