Skrevet av Emne: Sutre Katt...  (Lest 1139 ganger)

Utlogget SiriJ

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 52
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
    • (N) Norexodu`s oppdrett av Hellig Birma
Sutre Katt...
« på: 17 Februar 2007, 20:52:41 »
Det har seg sånn at min kjære Thalia er litt grinete om jeg skal si det sånn...
Hun er en veldig pratsom katt, det liker jeg ved henne.. Misty er litt mer rolig, prater ikke så mye, det
tar Thalia seg av :)
Men når de skal på gange, for jeg å samboer skal spise på rommet...
Så sutrer hun... da står hun utenfor døren til rommet der det er godt og varmt og en seng å kose i...
Men etter en stund gir hun seg da, men liker ikke å høre på denne sutringen... :icon_question:
Noen forslag til hva jeg kan gjøre?? :) Jeg må jo bare overhøre dette da.. å late som ingenting.. :whistling:
Men hun er jo samme med Misty å de har jo masse av leker å klatrestativ og hule og seng og bur å ligge i så de
har jo hendt de har såvet på gangen... da har hun gitt seg etter en liten stund...
Hilsen Siri Jeanette.

En trofast venn er et sterkt forsvar, og den som har funnet en slik, har funnet en skatt!!

Utlogget Sommer

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 94
  • <3 Mia og Milo
    • Vis profil
SV: Sutre Katt...
« Svar #1 på: 17 Februar 2007, 20:59:48 »
Ludde var også sånn sutrete før, hvis han ikke var i samme rom som oss. Det har stort sett gått over. Er bare en gang i blandt at han sier fra at han er missfornøyd.
Du må nok bare være disiplinert og ikke gi etter. Det blir bare verre hvis kattene skjønner at sutringen hjelper.

Utlogget SiriJ

• Skravlepus
  • *
    • Vis profil
« Svar #2 på: 17 Februar 2007, 21:14:31 »
Neida jeg gir ikke etter... men er ikke noe gøy å høre på babyen min som sutrer... hehe :)
God forberedelse til den gang jeg skal bli mor.. hihi...
Neida, men hun gir seg etter en stund, å den ene gangen i blandt hun å Misty må
såve på gangen så slipper jeg dem inn på morgenkvisten da.. :)
De har jo ikke vondt av dette...
Hvor såver kattene deres?? :)
Hilsen Siri Jeanette.

En trofast venn er et sterkt forsvar, og den som har funnet en slik, har funnet en skatt!!

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 75
    • Vis profil
« Svar #3 på: 17 Februar 2007, 21:40:34 »
her blir kattane sjelden stengt ut frå det rommet som me mennesker er i. når dei herjer og peser om natta blir dei stengt ut frå soverommet, men det er ikkje så ofte.
det som er søt er når pøbelen låg og sov og ikkje har fått med seg at alle flytta seg ut frå det rommet. da vokner han etterkvart, merker at han er aleine og spring med ein gong for å finne nokon. også lager han sånne fine mrrrrrr-lyder. hallo? hallo? anybody? også er det rett på beistet, grave hode inntil beistet sin hals.  :love:

det skjer også ofte på natta. da merker pøbel at det er lenge siden han fekk kontakt med oss, kjem og legg seg opp på oss, kanskje prøver han også å koma under dyna inn i mellom oss. mrrrrrr-lyder. Hei! få bli med?

beistet er ikkje sånn. han forventer at eg kjem til han. synd at eg ikkje klarer å lage mrrrr-lyder.

heike

Kismet

• Gjest
« Svar #4 på: 17 Februar 2007, 21:49:51 »
Pleier ikke stenge de ute fra rom vi er i, unntaket er soverommet.
Før de lærte seg til at det ikke var aktuelt å sove der til vanlig så var det litt av et leven med skraping på døra, mjauing og andre protester, men vi bare overså det og de skjønte til slutt at det hjalp ikke å mase.
De sover i en stol, senga på gjesterommet, i sofaen, oppå klorestativet sitt eller på teppet under stuebordet.

Utlogget SiriJ

• Skravlepus
  • *
    • Vis profil
« Svar #5 på: 17 Februar 2007, 21:51:44 »
Ja Misty lager dei lydene... Men det er jo mer Brrrrp... Brrrp :)
Eg stenger de ikke ute på den måten, men må tenke på samboeren når vi skal såve og tidlig opp, ikke tjenags når de er i hakket :)
Så er det bare såverommet de ikke får være i, en sjelden gang... alle andre plasser er de sammen med oss...
hehe... Ellers har han også allergi, så når han kjenner det begynner å bli tett må jeg bare vise fårståelse...
Er glad han har akseptert kattene pga denne allergien :) Han digger de da, men avogtil må de såve på gangen..
Er da Thalia sutrer... :P bare litt da... de blir nok bedre...
Hilsen Siri Jeanette.