Hogger han til da, eller er det lekebiting han driver med ?
begge deler, alt til sin tid.
før pøbel kom i hus var det ein god del hogging. ofte i situasjoner da eg overhode ikkje skjønnte det, slik som den gongen da han sovna på fanget mitt og da han voknet såg han seg omrking, smatta, hogga til hånda mi med all makt og stakk. og det tross for at eg ikkje hadde rørt på han men kun lot han ligge på fanget mitt.
siden pøbel kom har denne voldsame hogginga nesten forsvunne. (han hogger til pøbel, ofte er han flyforbanna på pøbel og da flyr pelsen. men pøbel klabber til han, og 10 minutt etterpå er dei gode venner igjen.)
så no er det som oftast forsiktig biting. det kan endå vera vondt, men det er ikkje hogging.
Og hva gjør han etter at han har bitt ?
litt forskjellig. kan hende han stikk frå situasjonen. andre gonger berre blir han liggandes. slik som no med børsting: biting, så pause, også legg han seg godt til rette for å bli børstet litt meir.
Legger han på ørene og vrir seg unna eller blir han liggende ?
ved hogging legg han tilbake ørene sine og vrir seg unna og stikker. er det forsiktig biting blir han liggandes. ofte er det berre ein liten pause, også liker han igjen å bli kost. andre gonger blir han vel liggandes, men vil ikkje ha meir kos.
og noko anna som eg syns er rart:
biting og hogging skjer ikkje i situasjoner da eg virkeleg ville skjønnt det. slik som når eg er nødt til å drive med "kattemishandling", dvs tvinge han til å ta tablett, tvinge han til å ta ein dusj (slik som da han kom heim med bensin på seg) eller ta petal-cleanse-behandlingen som allergiske samboeren min er avhengig av. da gir han tydeleg utrykk for at han misliker situasjonen og prøver å stikke av, men han har aldri bete meg.
heike