Skrevet av Emne: mat etter kastrering?  (Lest 1233 ganger)

Utlogget lille_pus

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 3
  • Kjønn: Kvinne
  • bor i fredrikstad og er 24 år!!
    • Vis profil
mat etter kastrering?
« på: 02 Februar 2007, 20:30:07 »
labben har blitt kasterert i dag. det var en gang mellom 08.00 og 09.00. å han er så sulten nå, men ho jenta sa han kunne få litt mat sent i kvell. på lappen står det i morra men han er skikkelig sulten. synes så synd på han. hva har dere gjort med deres katter når det gjelder mat etter kasterering?

tvb_86

• Gjest
SV: mat etter kastrering?
« Svar #1 på: 02 Februar 2007, 20:31:07 »
jeg gav min kun hills a/d våtfor den første uka. så begynte jeg med tørrfor som vanlig når hun kom seg igjen

Utlogget Kattemor

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 184
    • Vis profil
    • Kattemors Kosekrok
« Svar #2 på: 02 Februar 2007, 20:33:17 »
Mine har fått litt mat en god stund føre jeg ska legge meg , pga at de kan kaste det opp eller være så sløve at de ikke klarer å få alt ut.

Men siden det har gått så mange timer, kan du godt la han få litt, men ikke mye. Og kanskje en liten bit med mat senere i kveld, om han beholder det han får nå.

Lykke til :icon_smile:

God bedring til pusen din :bigarmhug:
Min blogg:  http://kattemorskosekrok.blogspot.com/

Bloggen er oppdatert 24.11.08

Utlogget lille_pus

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 3
  • bor i fredrikstad og er 24 år!!
    • Vis profil
« Svar #3 på: 02 Februar 2007, 20:36:34 »
takk for det!!  :) godt å høre. blir lenge til jeg skal legge meg så får gi han litt.. han kommer til å hive seg over. må passe litt på han.
takkfor gode råd!! kjempefint å ha noen å spørre!! digger det forumet her :icon_smile:   :bigarmhug:

Utlogget Alette

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 109
    • Vis profil
    • (N) Hailstorms
« Svar #4 på: 02 Februar 2007, 20:43:50 »
Så lenge katten er våken og kvikk kan jeg ikke se noen grunn til ikke å gi mat. Bare å gi han den vanlige maten hans. (er han derimot sløv og søvnig, må du vente til han er mer våken)