Skrevet av Emne: Hund og kattunge!!!  (Lest 527 ganger)

Utlogget Mira

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 87
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Hund og kattunge!!!
« på: 06 August 2005, 15:02:47 »
Nå skal altså Eddie flytte til mamma'n min til uka... Mamma har jo Wacko da... En 3 år gammel flatcoated retriver.. Wacko har sånn fort hilst på Eddie før, og falt pladask, men Eddie var ikke like imponert, han var faktisk litt forbanna, virket det som :roll:
Wacko er veldig glad i alt av små dyr, som katter, kaniner og hamstere... Forrige helg passet mamma en kanin i et bur, og Wacko satt pal, hele helgen og kikka på den lille skapningen.. Og hver gang han ser en pus, legger han seg rolig ned, og ligger der.. Naboens katt, legger seg gjerne sammen med han..
Har dere noen gode tips, eller noen gode linker, som jeg og mamma kan lese, før vi går i gang med denne prosessen her??? Eddie er ikke akkurat glad i hunder!!! Men han er bare 14 uker gammel, da...
Alt av svar tas i mot med stooor takk :flau:

Utlogget Marit

• Limt fast til stolen katt
  • Takket: 227
    • Vis profil
    • (N) Sunnaneng's
Hund og kattunge!!!
« Svar #1 på: 06 August 2005, 15:40:50 »
Jeg tror ikke dere skal bekymre dere for hvordan dette skal gå. Så vidt jeg har forstått er Wacko flink med små dyr, før dere vet ordet av det, er de verdens beste venner.
Mvh Marit

"Until one has loved an animal,
a part of one's soul remains unawakened."
Anatole France

Utlogget Mira

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 87
    • Vis profil
Hund og kattunge!!!
« Svar #2 på: 06 August 2005, 18:18:59 »
Sitat fra: Marit
Jeg tror ikke dere skal bekymre dere for hvordan dette skal gå. Så vidt jeg har forstått er Wacko flink med små dyr, før dere vet ordet av det, er de verdens beste venner.

Får håpe det da :roll: Håper ikke Eddie blir deprimert av å flytte til et hus med en sånn beboer :idea: