Skrevet av Emne: Missi vår ^^  (Lest 1721 ganger)

Utlogget Anna

• Fin pus
  • Takket: 1
    • Vis profil
Missi vår ^^
« på: 26 Januar 2007, 18:44:31 »
Heisann,

I dag har jeg vært og hentet Missi hos DB. Det gikk veldig fint på veien hjem til tross for at hun var litt engstelig og satt og mjauet i buret hele turen. Hun har bare vært helt fantastisk å ha i hus i de timene hun har vært her nå.. litt forsiktig er hun enda og har mye igjen og utforske, hun har f.eks kun våget seg over halve stuen og yttergangen og rett innenfor kjøkkenet. Jeg er skikkelig overrasket over hvor elskverdig og tålmodig hun har vært med ettåringen min, enda hun nettopp har kommet hit! Hun har stort sett lagt i sengen sin eller på sofaen her og når minstemann kommer bort for å ta på henne ligger hun helt rolig.. etter litt blir han litt for ivrig (synes jeg i allefall, hun ser ikke ut til å bry seg særlig med det  :fnis[1]: ) så har jeg tatt han bort fra henne og satt han en stund i lekegrinden eller tatt han med meg inn på ett annet rom. Hun har spist litt, stelt seg og fått seg en blund så det ser ut som hun tilpasser seg fint. Det er bare så kjekt å ha henne her  :dobbellove:

Jeg har tatt ett par bilder her siden jeg lovet bilder så snart som mulig, kvaliteten er ikke den beste så jeg får ta flere snart =)

Missi heter jeg, hei hei =)

Her ligger jeg og hygger meg på sofaen

Den nybarberte magen min.. hihi

Litt stell må jo til

Matmor synes jeg har verdens søteste tunge  :rødmeja:

Utlogget RaraAvis

• TheCrazyCatLady
  • Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 343
  • Kjønn: Kvinne
  • Meeko og Belle er alltid i <3 mitt
    • Vis profil
    • Life of Crazyness
SV: Missi vår ^^
« Svar #1 på: 26 Januar 2007, 18:46:35 »
Gratulerer med pus!!  :jippi[1]: :dobbellove:
How you behave toward cats here below determines your status in Heaven. ~ Robert A. Heinlein
Dyrebeskyttelsen Norges lokalavdelinger
Jeg og 2 venner blogger om livene våre

Utlogget S.G.S

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 206
    • Vis profil
« Svar #2 på: 26 Januar 2007, 18:55:25 »
Å ,så søt hun er  :love:
Grattis med nydelig pus  :bigarmhug:

Utlogget Alette

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 109
    • Vis profil
    • (N) Hailstorms
« Svar #3 på: 26 Januar 2007, 18:58:24 »
Gratulerer med kattefrøken! :love:

Utlogget Busta

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 301
    • Vis profil
« Svar #4 på: 26 Januar 2007, 19:04:57 »
Gratulerer så masse! Hun er nydelig!  :love:

Utlogget Ulla

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 660
  • Potespor i våre hjerter
    • Vis profil
« Svar #5 på: 26 Januar 2007, 21:00:29 »
Gratulerer med pusekatten,
så fin hun er  :love:
Det høres jo lovende ut når det gjelder det å tilpasse seg både i huset og
i forhold til dere som bor der fra før.  :icon_smile:

Utlogget Anna

• Fin pus
    • Vis profil
« Svar #6 på: 26 Januar 2007, 22:07:50 »
Tusen takk, jeg synes hun er veldig skjønn - men det synes jo alle om sine egne  :fnis[1]:
Hun har nettopp vært i dokassen for første gang så da roste jeg henne masse, flinke pusen. Det tok en del timer før hun gikk der (8!!) er det normalt? Kanskje katter ikke går på do så ofte, eller kanskje det er fordi hun har sovet ganske mye i ettermiddag. Hun har heller ikke brydd seg så mye om å undersøke leiligheten her, men nå er hun akkurat satt i gang her. Jeg ga henne en catnip drops og hun ble helt tussete her  :hihi[1]: Også fiikk hun en etter at hun var flink til å gå i kassen sin, men jeg tør ikke å gi henne flere fordi jeg vet ikke hvor mye hun kan få. Søt og hengiven er hun i allefall  :dobbellove:

Utlogget S.G.S

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 206
    • Vis profil
« Svar #7 på: 26 Januar 2007, 22:19:37 »
Så flink lita jente,gått i kassa si  :icon_smile:
Det kan gå ganske lang tid før de både spiser og går på do.
De bruker gjerne god tid på å bli kjent med omgivelsene, så det er ikke noe rart om hun har holdt seg så lenge  :icon_smile:
Lykke til videre  :x-fingre[1]:

Utlogget Anna

• Fin pus
    • Vis profil
« Svar #8 på: 26 Januar 2007, 22:36:47 »
Ja hun er så flink atte ^^ Jeg synes det var så lang tid.. tenk om jeg skulle holde meg i 8 timer  :fnis[1]:
Nå har hun spist litt til og krøllet seg sammen vedsiden av meg for å sove litt til.. skjønne pusekatten. Jeg er i allefall helt bergatt!

Utlogget miss

• Tidygirl
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 257
    • Vis profil
« Svar #9 på: 26 Januar 2007, 23:12:13 »
Så skjønn hun var :) skikkelig blank i pelsen  :love: Barbert mage?

Utlogget Anna

• Fin pus
    • Vis profil
« Svar #10 på: 27 Januar 2007, 00:15:19 »
Ja hun er søtnosen vår altså <3 Pelsen hennes er veldig blank og fin, hun hadde litt tørr hud da jeg så henne hos DB i forrige uke i tillegg til at hun mistet en del hår, noe som kommer av at hun har gått gatelangs i lang tid samtidig som hun nettopp har fødd opp kattunger.. Men nå begynner hun skikkelig å komme seg i pelsen, ikke noe mer tørr hud, pelsen er blank og fin i tillegg til at hun mister nesten ikke noe mer pels  :jippi[1]: Ja, også har hun barbert mage fordi hun ble sterilisert på mandag.. så nå ser hun morsom ut, pattene hennes som kattungene har diet på er jo fremdeles store/hovne og nå som hun har barbert bort pelsen ser de enda større ut  :morsomt:

Utlogget SiriJ

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 52
    • Vis profil
    • (N) Norexodu`s oppdrett av Hellig Birma
« Svar #11 på: 27 Januar 2007, 19:24:14 »
Gratulerer masse med pus!! :) såå gøy, hun var kjempe skjønn!!
Hilsen Siri Jeanette.

En trofast venn er et sterkt forsvar, og den som har funnet en slik, har funnet en skatt!!

Utlogget Anna

• Fin pus
    • Vis profil
« Svar #12 på: 27 Januar 2007, 20:06:16 »
Tusen takk! Hun er kjempesøt ^^
Jeg fant ikke hun når jeg kom hjem i dag fra senteret og da ble jeg skikkelig bekymret og leter overalt... tilslutt fant jeg henne helt bakerst i kleskapet  :morsomt:

Utlogget SiriJ

• Skravlepus
  • *
    • Vis profil
« Svar #13 på: 27 Januar 2007, 20:08:28 »
hehe ja sånn var det med Misty 2 dagen eg hadde henne i hus.. Hun gjemte seg å da hadde hun funnet en go plass bak reolen i stuen... jeg fikk jo hjertebank for jeg fant henne ikke... men hun kom frem etter noen timer.. trøtt i tryne :D :morsomt:
Hilsen Siri Jeanette.

En trofast venn er et sterkt forsvar, og den som har funnet en slik, har funnet en skatt!!

Utlogget Anna

• Fin pus
    • Vis profil
« Svar #14 på: 27 Januar 2007, 20:28:27 »
Ja man blir mer stresset i begynnelsen til du blir vant til de.. og til du oppdager gjemmestedene deres ikke minst  :hihi[1]:
Bak veggreolen høres i allefall skummelt ut.. tror ikke jeg engang hadde tenkt på å lete der  :icon_neutral:

Utlogget SiriJ

• Skravlepus
  • *
    • Vis profil
« Svar #15 på: 27 Januar 2007, 20:38:16 »
det var akkuratt de, tenkte ikke på at hun kunne klare og komme seg inn der heller, så jeg lette jo alle andre plasser i liligheten en der... høyt og lavt.. Men nå kan jeg alle stedene hennes :) Er forberedt til den nye kommer... hehe  :morsomt:
Hilsen Siri Jeanette.

Utlogget Anna

• Fin pus
    • Vis profil
« Svar #16 på: 27 Januar 2007, 21:24:20 »
Du skal bare se at den nye pusejenten finner seg helt nye steder å ligge på enn den andre  :icon_neutral:

Utlogget SiriJ

• Skravlepus
  • *
    • Vis profil
« Svar #17 på: 27 Januar 2007, 21:40:40 »
ijah de spørs, er ikke så mangen plasser og gjemme seg på nå.. de pleier å være rundt meg når vi er i samme rommet... Har lert Misty alle ting som er fy fy sånn at hun ikke trenger lære Thalia ting som er fyfy for det kan hun nok finne utav selv :) hehe
Hilsen Siri Jeanette.