Lurer litt på hvordan det er når dere skal ringe dyreklinikken, får dere svar og hjelp med en gang? Nå er Bodø kjent for å være dårlig, men det jeg har opplevd idag har overgått alle tidligere dårlige erfaringer.
Skulle bare ha litt nye innspill på dette at Buster kaster så mye opp, så jeg begynte å ringe i formiddag. Det ringte og ringte og ringte... men ingen tok telefonen. Sånn holdt jeg på til rundt 12, da fikk jeg beskjed av telefonsvarer at de hadde lunsj frem til halv ett. Er ikke det litt merkelig da, å ikke ha bemannet telefon selv om det er lunsj? Hva om noen har et dyr som har blitt påkjørt eller akutt sykt, skal man sitte der i en time og vente til dyrlegene er ferdig med å spise eller!?!
Så ringer jeg ti over halv ett, men da er det fortsatt telefonsvarer som minner om at de har lunsj frem til halv ett... Og når jeg nå ringer, så er det ingen som svarer... jeg blir bare så frusterert!

En dag tidligere i uka ringte jeg kontinuerlig fra 14-15 uten å få svar (de stenger kl. 15). Først neste dag, utpå formiddagen, behaget det dem å ta telefonen. Greit at det er travelt, men da får de søren meg ansette nye folk!
Dette er eneste klinikken som er flink med katter, og sånn høvelig oppdatert om nye ting, så det er liksom ikke noe valg å bytte heller. Men jeg kan ikke tenke meg at det er så dårlig service andre steder i landet? Hva skal man gjøre med sånt? :icon_surprised: